"Ona ma koty."

Tłumaczenie:She has cats.

1 rok temu

9 komentarzy


Joanna981586

A czemu nie ma "the" przed "cats"?

1 rok temu

jol3333

nie uczyliśmy się jeszcze czasownika "got" to skąd mam wiedzić ,że to poprawna forma?

1 rok temu

Shirrakich

Racja... XD

1 rok temu

RodzinkaLe

Czemu nie ma tam "got"

1 rok temu

Dahlie5
Dahlie5

Mówi się zarówno she has cats jak i she has got cats / she's got cats. To znaczy to samo. Różnica jest taka, że wersji has got używa się cześciej w Wielkiej Brytanii, a w Ameryce rzadziej. Dodatkowo has got brzmi mniej formalnie niż samo has.

1 rok temu

Magda139654

Dlaczego tam jest has a nie have? :D

1 rok temu

immery
immery

Ponieważ jak jest on/ona/ono= he/she/it to w czasie present simple (teraźniejszy prosty) dodajemy zwykle -s na końcu, a w przypadku czasownika have- zamieniamy na has.

1 rok temu

Iwona101453

Jaką jest różnica między: She has the cats i She has cats.

1 rok temu

Bogdan375723

Powinno być the cats ponieważ ma on ma koty określone a nie ogólne jakieś tam?

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.