1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Please show me the menu."

"Please show me the menu."

Fordítás:Kérlek, mutasd meg nekem az étlapot!

February 17, 2014

45 hozzászólás


TiborZsolt

Azt írtam mutasd és nem fogadta el. :'(

May 10, 2014

feketesr18

én a "kérem" -et írtam,de nem fogadta el.

March 26, 2014

Levente2100

Nekem is.

December 4, 2015

fjana2

nekem is

June 26, 2016

Skymarkx

Kéremmel jó! De a játékba nem

June 23, 2015

Henti1976

"Kérlek mutasd meg a étlapot" "az" helyett "a"-t írtam na ez már szőrszál hasogatás!! Ez elgépelés!! Kicsit nem "magyaros" de miért nem elfogadható????

March 5, 2016

NmetSndor

A mutassa helyet írt mutasd-ot nem fogadta el

January 27, 2016

KoviEta

Legyen szíves megmutatni nekem az étlapot. Miért hibás? Nem a mondat végi írásjelet nem fogadta el!

January 24, 2016

TiborZsolt

Ebben a leckében még az udvarias formát nem fogadja el, itt a szó szerinti jelentést kell használni

January 24, 2016

Harga

Ez sem rossz, de duolingoé egyszerűbb. Nincs minden lehetséges megoldás a rendszerben, most még talán elég azt megtanulni, amit duolingo javasol.

December 3, 2017

krepler

a rendszer "ön"tanuló - pontosabban ha valamit javítanál, akkor érdemes megírni, és be fog kerülni. ezzel az utánad jövő tanulóknak segítesz. :)

December 3, 2017

DraSzekr

Az rossz

February 17, 2017

davidesz1

"Kérlek mutasd nekem a menüt" elfogadta

May 13, 2017

BatizLevente

azt írtam ,,kérlek mutasd meg a menüt" és nem fogadta el!

July 7, 2017

koszabi

Ez frankon hosszu mondatra sikeredett!

October 30, 2017

Lili880621

Szóban is szeretném ismételni a mondatot de nem lehet!?

March 13, 2016

rasztis

Nem tanult nyelvtani rész!

March 19, 2014

franyoivett

En azt irtam hogy kerlek mutasd meg az etlapot nekem es nem fogadta el

February 1, 2015

EszterBodn1

Mert kihagytad azt h nekem

April 11, 2015

Boggreen

Nekem igen akk ez hogy van?

July 7, 2015

Metatron36

Hónapok teltek el a két komment között, közben fejlesztették a magyar kurzust

September 28, 2015

PatocskaiE1

A légyszi mutasd meg a menüt mér nem jó?

September 13, 2015

krepler

szerintem a légyszi túl szleng neki

February 10, 2016

Vanda885335

A "kérlek mutasd meg a menüt" miért nem jó?

October 25, 2015

hollikevel1

Én azt írtam h kérem az étlapot de nem fogadta el

December 1, 2015

Nuuby

Mutatsd - így helyes, de mindenki a mutasd - ot akarja, így nem fogadja el a helyeset!

September 18, 2014

Astroth

Az mi az,hogy mutatsd? :D

December 23, 2014

Norbert67592

Te sem voltal nyelvtanbol osztalyelso....

September 22, 2015

Baksa9

Nekem nagyon úgy írja a helyesnek hogy mutasd. Akkor hogy is van ez

February 1, 2015

SzabiTtok

Nekem se fogadta el helyesen

August 12, 2015

rekaivan2

kérlek mutasd be a menüt nem tök ugyan azt jelenti???

April 26, 2015

Metatron36

Mutassa be a menüt? "Helló, ez itt menü, munkatársak vagyunk, fél éve ismerem". Magyarul pedig étlapnak mondjuk

September 28, 2015

LeventeHun1

LOL

April 7, 2016

marta.heri

A mutasd és a mutassad nem ugyan az? Miért nem fogadja el?

July 7, 2015

Norbert67592

Nyelvtanbol 1-es...

September 22, 2015

maci66

Felszólító mondat végére felkiáltó jel kerül! Így ezt a mondatot csak így lehet fordítani: " Kérem, mutat nekem étlapot" vagy pedig "Kérem, mutat nekem egy étlapot"

September 3, 2015

Metatron36

mutat nekem? kínaiak vagyunk??

September 28, 2015

totya0227

Úgy tudom angolba nincs magázás.

October 28, 2015

Molnrgnes3

Azért a sok poker miatt ment :D mert abba is van ugye, hogy show azaz mutasd :D

January 2, 2016

Bony31

"mutasd meg nekem az étlapot, légyszíves!" -nem fogadja el

February 17, 2014

MackGabor

pedig így is értelmes, de akkor inkább írd ugyanoda a légyszívest, ahova ő mondta a please-t (mondjuk nem értem mert ők is használják mondat elején meg végén is, de jobban és udvariasabban is hangzik szerintem ha a végén van, bár ez az én véleményem.

March 25, 2014

Metatron36

De ha az eredetiben az elején van, neked is oda kell. Oké hogy lehet itt is, ott is, de ez mégiscsak egy fordítás, nem "mondd azt kb ami az eredeti mondat, de akár el is térhet 50%-ban"

September 28, 2015

YourLovinGrandma

Sorrend...

January 26, 2015

Marta100584

.

July 16, 2015

FancsiMc

.

February 21, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.