A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Please show me the menu."

Fordítás:Kérlek, mutasd meg nekem az étlapot!

0
4 éve

45 hozzászólás


TiborZsolt

Azt írtam mutasd és nem fogadta el. :'(

7
Válasz4 éve

feketesr18

én a "kérem" -et írtam,de nem fogadta el.

6
Válasz4 éve

Levente2100

Nekem is.

-1
Válasz2 éve

fjana2

nekem is

-1
Válasz2 éve

Skymarkx

Kéremmel jó! De a játékba nem

3
Válasz3 éve

Henti1976

"Kérlek mutasd meg a étlapot" "az" helyett "a"-t írtam na ez már szőrszál hasogatás!! Ez elgépelés!! Kicsit nem "magyaros" de miért nem elfogadható????

2
Válasz2 éve

NmetSndor

A mutassa helyet írt mutasd-ot nem fogadta el

1
Válasz2 éve

KoviEta

Legyen szíves megmutatni nekem az étlapot. Miért hibás? Nem a mondat végi írásjelet nem fogadta el!

0
Válasz2 éve

TiborZsolt

Ebben a leckében még az udvarias formát nem fogadja el, itt a szó szerinti jelentést kell használni

4
Válasz2 éve

Harga
Harga

Ez sem rossz, de duolingoé egyszerűbb. Nincs minden lehetséges megoldás a rendszerben, most még talán elég azt megtanulni, amit duolingo javasol.

2
Válasz8 hónapja

krepler

a rendszer "ön"tanuló - pontosabban ha valamit javítanál, akkor érdemes megírni, és be fog kerülni. ezzel az utánad jövő tanulóknak segítesz. :)

3
Válasz8 hónapja

DraSzekr

Az rossz

0
Válasz1 éve

davidesz1

"Kérlek mutasd nekem a menüt" elfogadta

0
Válasz1 éve

BatizLevente

azt írtam ,,kérlek mutasd meg a menüt" és nem fogadta el!

0
Válasz1 éve

koszabi

Ez frankon hosszu mondatra sikeredett!

0
Válasz9 hónapja

Lili880621

Szóban is szeretném ismételni a mondatot de nem lehet!?

-1
Válasz2 éve

rasztis

Nem tanult nyelvtani rész!

-2
Válasz4 éve

franyoivett

En azt irtam hogy kerlek mutasd meg az etlapot nekem es nem fogadta el

-2
Válasz3 éve

EszterBodn1

Mert kihagytad azt h nekem

-2
Válasz3 éve

Boggreen

Nekem igen akk ez hogy van?

-3
Válasz3 éve

Metatron36

Hónapok teltek el a két komment között, közben fejlesztették a magyar kurzust

2
Válasz2 éve

PatocskaiE1

A légyszi mutasd meg a menüt mér nem jó?

-2
Válasz2 éve

krepler

szerintem a légyszi túl szleng neki

0
Válasz2 éve

Vanda885335

A "kérlek mutasd meg a menüt" miért nem jó?

-2
Válasz2 éve

hollikevel1

Én azt írtam h kérem az étlapot de nem fogadta el

-2
Válasz2 éve

Nuuby

Mutatsd - így helyes, de mindenki a mutasd - ot akarja, így nem fogadja el a helyeset!

-3
Válasz3 éve

Astroth

Az mi az,hogy mutatsd? :D

5
Válasz3 éve

Norbert67592

Te sem voltal nyelvtanbol osztalyelso....

2
Válasz2 éve

Baksa9

Nekem nagyon úgy írja a helyesnek hogy mutasd. Akkor hogy is van ez

1
Válasz3 éve

SzabiTtok

Nekem se fogadta el helyesen

-1
Válasz3 éve

rekaivan2

kérlek mutasd be a menüt nem tök ugyan azt jelenti???

-3
Válasz3 éve

Metatron36

Mutassa be a menüt? "Helló, ez itt menü, munkatársak vagyunk, fél éve ismerem". Magyarul pedig étlapnak mondjuk

0
Válasz2 éve

LeventeHun1

LOL

-1
Válasz2 éve

marta.heri

A mutasd és a mutassad nem ugyan az? Miért nem fogadja el?

-3
Válasz3 éve

Norbert67592

Nyelvtanbol 1-es...

1
Válasz2 éve