A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She is a modern woman."

Fordítás:Ő egy modern nő.

4 éve

14 hozzászólás


LszlGyrgy

Mert az asszony férjes nőt jelent. A woman viszont lehet férjezett és single egyaránt.

4 éve

Egrializ

Wentheldor, sajnos a korszerű-be én is belefutottam ugyanígy, és szintén nem értem miért nem jó fordítása a modern-nek :(

3 éve

Wentheldor

Az "ő egy korszerű nő."-t nem tudom miért nem fogadja el.

3 éve

gagaqgagaq

Nekem se fogadta el,pedig elkene neki. Jelentsd es hatha megcsinaljak...

3 éve

nemeth.simon

Ő modern nő - mi a fordításban a pontatlanság ?

4 éve

FannyHemer

Szerintem kéne oda, hogy: ... egy modern nő.

3 éve

Gizus123

Nekem sem fogadta el, pedig más mondatokban nem követeli meg, hogy kitegyük az egy határozatlan névelőt, pl. "I am a writer" esetében minden gond nélkül elfogadja, hogy "Író vagyok" én nem követeli meg azt, hogy "Én egy író vagyok". Az én véleményem szerint ez a mondat is ugyanolyan, és magyarul teljesen érthető FannyHemer fordítása. Nem lehet ez mégiscsak hiba? Mármint a rendszer hibája?

3 éve

Harga
Harga

Nem hiszem, hogy hibás lenne, nekem mindkettő ("I am a writer" = "Író vagyok" ; "She is a modern woman." = "Ő egy modern nő.") jónak tűnik. Így szokták használni, nem érdemes logikát keresni benne.

1 éve

zsombor44

Nekem nem volt jó a kiejtésem. Aztán saját magával mondattam ki, de azt se fogadta el.

2 éve

GloncziLsz

Neken se fogadta el

2 éve

BaloghBla1

Én ugyan ezt írtam és mégsem jó ?

8 hónapja

Harga
Harga

Talán, ha bemásolod hogy mi az "ugyan ezt", tippelhetünk, hogy mit rontottál.

8 hónapja

Limi872987

Ő egy modern hölgy ,,, miert nem jó?

1 hónapja

Conor64

Hölgy=lady...

1 hónapja