1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She is a modern woman."

"She is a modern woman."

Fordítás:Ő egy modern nő.

February 17, 2014

14 hozzászólás


LszlGyrgy

Mert az asszony férjes nőt jelent. A woman viszont lehet férjezett és single egyaránt.


Wentheldor

Az "ő egy korszerű nő."-t nem tudom miért nem fogadja el.


gagaqgagaq

Nekem se fogadta el,pedig elkene neki. Jelentsd es hatha megcsinaljak...


Egrializ

Wentheldor, sajnos a korszerű-be én is belefutottam ugyanígy, és szintén nem értem miért nem jó fordítása a modern-nek :(


nemeth.simon

Ő modern nő - mi a fordításban a pontatlanság ?


FannyHemer

Szerintem kéne oda, hogy: ... egy modern nő.


Gizus123

Nekem sem fogadta el, pedig más mondatokban nem követeli meg, hogy kitegyük az egy határozatlan névelőt, pl. "I am a writer" esetében minden gond nélkül elfogadja, hogy "Író vagyok" én nem követeli meg azt, hogy "Én egy író vagyok". Az én véleményem szerint ez a mondat is ugyanolyan, és magyarul teljesen érthető FannyHemer fordítása. Nem lehet ez mégiscsak hiba? Mármint a rendszer hibája?


Harga

Nem hiszem, hogy hibás lenne, nekem mindkettő ("I am a writer" = "Író vagyok" ; "She is a modern woman." = "Ő egy modern nő.") jónak tűnik. Így szokták használni, nem érdemes logikát keresni benne.


zsombor44

Nekem nem volt jó a kiejtésem. Aztán saját magával mondattam ki, de azt se fogadta el.


GloncziLsz

Neken se fogadta el


BaloghBla1

Én ugyan ezt írtam és mégsem jó ?


Harga

Talán, ha bemásolod hogy mi az "ugyan ezt", tippelhetünk, hogy mit rontottál.


Limi872987

Ő egy modern hölgy ,,, miert nem jó?


Conor64

Hölgy=lady...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.