Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adam su içer."

Çeviri:The man drinks water.

4 yıl önce

53 Yorum


beydog

Man nin önüne neden A geliyor. Man drins water yazdım kabul etmedi.

3 yıl önce

imanazKurt

The koymalısın.Belirli bir adamdan bahsediyorsun,o zaman........................ Tahmin edersiniz artık.

2 yıl önce

MustafaHal14

Aynen

2 yıl önce

-goodbody-

Ben (man drinks water) dedim ama kabul etmedi hatam nedir yardımcı olabilir misiniz??

3 yıl önce

emre420167

Man herhangi biri olabilir yani kim olduğu belli olmadığı için başına "a" gelir. Bu aynı zamanda nesneler için de geçerlidir. A car, a table... Ama o şahıstan ya da o nesneden 2. kere bahsedilirse başına bu sefer the gelir. Umarım açıklayıcı olmuştur :)

3 yıl önce

imanazKurt

Olmaz mı ki:)

2 yıl önce

EmreKay

a man ile man arasindaki fark nedir adam yaziyor bir adam yazmiyor sonucta

3 yıl önce

imanazKurt

Bazen a kullanılır.Yani bir kelimesini söyleyeceksek.İlla bir demeye gerek yok.Aynı gibi bir şey yani.

2 yıl önce

Erkin298438

Man drink water kadul etmiyo

1 yıl önce

asya.kaya07

Neden"the water" olmuyor

5 ay önce

DsDf19

Aynen neden the ekleyince hemen yanlis diyosunuz diger sorudada the koymuyunca yanlis diyosunuz Ben sizi anlamadim

4 ay önce

dorukhany

Ne demek ya drink nasıl olmaz

3 yıl önce

asya.kaya07

Çünkü adam=o yani he ve he, she, it de "s" takısı gelir

5 ay önce

edasaroglu

Neden drinks yaziloyor drink olmuyor

3 yıl önce

Elifece451515

Cunku drinks yazilmasinin nedeni he,she,ıt lerde "s" takisi geliyor

5 ay önce

serdanaz

bunun yüzünden kaybedebiliriimmmmmm

3 yıl önce

Polat372245

Drinks yerine drink yazdım lan

3 yıl önce

Elifece451515

Arkadaşlar "man drink water" yazanlar dogru yazmis fakat he,she,ıt lerde "s" takisi geliyor☺

5 ay önce

TheChaoS159

He neden olmuyo sonuçta erkek :)

4 yıl önce

ngocken

he o anlamına geliyor

4 yıl önce

imanazKurt

Ama sadece o demek değil.Erkeklere o diyorsak he

2 yıl önce

EsdAskr

Yine is eklemisim ya

4 yıl önce

X-Box370

olmuyooo

3 yıl önce

10563112706

BEN MAN DRİNKS WATER YAZDIM KABUL ETMEDİ

2 yıl önce

Fatim919061

bende man drink water yazdim kabul etmedi

2 yıl önce

asya.kaya07

Drinks olmalıydı

5 ay önce

MustafaHal14

Sırf a yazmadım diye kabul etmesi

2 yıl önce

Fatim919061

"Man drink water" yazmıştım aslında ben

2 yıl önce

Elifece451515

He she ıt lerde "s" takisi geliyor

5 ay önce

semih.yazici

The man drink water yazdım. Meğer The man drinks water yazmalıymışım. Aradaki fark neden, Man'dan sonra drinks mi olmalı?

2 yıl önce

eyll675680

Dude ne demek

10 ay önce

lideraydin

ahbap - kanka - dost gibi bir şey bildiğim kadarıyla.

10 ay önce

Elifece451515

Eylül dude kanka demek

5 ay önce

nesibedemi

Yughh

4 ay önce

Jungkook123123

Hepinize cok sagolllll

8 ay önce

eroltimuin

Neden drink değil drinks

5 ay önce

AslZeynepa2

T

2 ay önce

SadettinYl2

neden "drink-s" "-s" takısı geliyor?

2 hafta önce

nidolitko

salak bok dingoz amına koyduğum piç çocuğu işte

3 yıl önce

ilimhansev

Ya boyle sacmalik olmaz. Biraz once the water yazmadim diye hata verdi simdi ise the water yazdim kabul etmiyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

saçmalık yok, fark var.

  • "The man drinks water." Adam su içer
  • "The man drinks the water." Adam suyu içer

comment/1646458

4 yıl önce

lideraydin

peki man'den önce the koymazsak nolur.

"man drinks water"

3 yıl önce

esrefKaya

Farkı sadece su ile suyu nda mı

4 yıl önce

ApolloluLaki

man drink water yazdım hata verdi

4 yıl önce

ngocken

drinks yazman lazmdı

4 yıl önce

semih.yazici

Neden?

2 yıl önce