Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adam su içer."

Çeviri:The man drinks water.

4 yıl önce

44 Yorum


beydog

Man nin önüne neden A geliyor. Man drins water yazdım kabul etmedi.

3 yıl önce

imanazKurt

The koymalısın.Belirli bir adamdan bahsediyorsun,o zaman........................ Tahmin edersiniz artık.

2 yıl önce

MustafaHal14

Aynen

2 yıl önce

-goodbody-

Ben (man drinks water) dedim ama kabul etmedi hatam nedir yardımcı olabilir misiniz??

3 yıl önce

emre420167

Man herhangi biri olabilir yani kim olduğu belli olmadığı için başına "a" gelir. Bu aynı zamanda nesneler için de geçerlidir. A car, a table... Ama o şahıstan ya da o nesneden 2. kere bahsedilirse başına bu sefer the gelir. Umarım açıklayıcı olmuştur :)

3 yıl önce

imanazKurt

Olmaz mı ki:)

2 yıl önce

EmreKay

a man ile man arasindaki fark nedir adam yaziyor bir adam yazmiyor sonucta

3 yıl önce

imanazKurt

Bazen a kullanılır.Yani bir kelimesini söyleyeceksek.İlla bir demeye gerek yok.Aynı gibi bir şey yani.

2 yıl önce

Erkin298438

Man drink water kadul etmiyo

1 yıl önce

asya.kaya07

Neden"the water" olmuyor

3 ay önce

DsDf19

Aynen neden the ekleyince hemen yanlis diyosunuz diger sorudada the koymuyunca yanlis diyosunuz Ben sizi anlamadim

2 ay önce

dorukhany

Ne demek ya drink nasıl olmaz

3 yıl önce

asya.kaya07

Çünkü adam=o yani he ve he, she, it de "s" takısı gelir

3 ay önce

edasaroglu

Neden drinks yaziloyor drink olmuyor

3 yıl önce

Elifece451515

Cunku drinks yazilmasinin nedeni he,she,ıt lerde "s" takisi geliyor

3 ay önce

serdanaz

bunun yüzünden kaybedebiliriimmmmmm

3 yıl önce

Polat372245

Drinks yerine drink yazdım lan

3 yıl önce

Elifece451515

Arkadaşlar "man drink water" yazanlar dogru yazmis fakat he,she,ıt lerde "s" takisi geliyor☺

3 ay önce

TheChaoS159

He neden olmuyo sonuçta erkek :)

4 yıl önce

ngocken

he o anlamına geliyor

4 yıl önce

imanazKurt

Ama sadece o demek değil.Erkeklere o diyorsak he

2 yıl önce

EsdAskr

Yine is eklemisim ya

3 yıl önce

X-Box370

olmuyooo

3 yıl önce

10563112706

BEN MAN DRİNKS WATER YAZDIM KABUL ETMEDİ

2 yıl önce

Fatim919061

bende man drink water yazdim kabul etmedi

2 yıl önce

asya.kaya07

Drinks olmalıydı

3 ay önce

MustafaHal14

Sırf a yazmadım diye kabul etmesi

2 yıl önce

Fatim919061

"Man drink water" yazmıştım aslında ben

2 yıl önce

Elifece451515

He she ıt lerde "s" takisi geliyor

3 ay önce

semih.yazici

The man drink water yazdım. Meğer The man drinks water yazmalıymışım. Aradaki fark neden, Man'dan sonra drinks mi olmalı?

1 yıl önce

eyll675680

Dude ne demek

8 ay önce

lideraydin

ahbap - kanka - dost gibi bir şey bildiğim kadarıyla.

8 ay önce

Elifece451515

Eylül dude kanka demek

3 ay önce

nesibedemi

Yughh

2 ay önce

Jungkook123123

Hepinize cok sagolllll

6 ay önce

eroltimuin

Neden drink değil drinks

3 ay önce

AslZeynepa2

T

3 hafta önce