1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He has a child."

"He has a child."

Çeviri:Onun çocuğu var.

February 17, 2014

18 Yorum


cankuvan

Have has ile ilgili makaleniz varmı

July 22, 2014

m.ali.ozkaya

"Onun bir çocuğu var" olmalıydı cevap

February 17, 2014

zeynepdagkoc

Bende ayni cevabi verdim olmadi. Onun bir cocugu var

January 13, 2015

Yasinyavuz138526

Neden

May 25, 2017

Selcen_Ozturk

ikisi de dogru

February 17, 2014

marslan6

Evet katılıyorum

August 19, 2019

Bykush1

Selamlar, duolingo British English mi yoksa American English mi öğretiyor? Yardımci olursanız sevinirim.

October 13, 2018

Esmanurler

Ben ingilizcesini söylüyorum kabul ediyor o nasıl iş

September 25, 2016

eneshancer

onun bir çocuğu var dedim yanlış dedi

October 3, 2017

Mr.eyyub

Onun bir cocugu var olmasi icin. He has one child olmasi gerek

January 8, 2015

GlinBabaca

teknik olarak olmuyor

October 8, 2017

kardelen632586

Ama he has a child onun bir çocuğu var demek değil mi

September 30, 2018

suskunbiri

Has / have hangi durumlarda kullaniliyor

October 18, 2018

Devskelet

Doğru cevap "Onun bir çocuğu var"

February 8, 2019

zafer768596

His veya her yerine neden he kullanildi onu anlamadim. Cunku sahiplik ekleri his ve her ama burada tekil he var.

March 13, 2019

izzettinen1

Onun oğlu var olmaz mı

March 19, 2019

marslan6

Onun bir çocuğu var

August 19, 2019

marslan6

He has child = onun çocuğu var He has a child= onun bir çocuğu var Çünkü !! "a"eki bir anlamında

August 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.