1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are approximately an hour…

"We are approximately an hour away."

Çeviri:Biz yaklaşık olarak bir saat uzaktayız.

February 17, 2014

16 Yorum


lrunol

away ile far arasındaki fark nedir ? hangi koşullarda hangisini kullanırız ikisininde uzak anlamı taşıyo

September 5, 2015

welat25801

away zarflarda, far isim ve sifatlarda kullanilir

September 18, 2018

SukurAGIRM

Uzaktayız yerine uzağız yazdım kabul olmadı

July 18, 2014

aslanmuson

"Hour" sessiz harfle başladığı halde önüne "an" koyulmuş. "h" harfi baskın olarak okunmadığı için mi böyle yoksa yanlışlık mı var?

February 17, 2014

Selcen_Ozturk

okunurken h hic telaffuz edilmedigi icin. a/an olayi icin okunurkenki ses önemli. ayni sekilde university okurken "yu" diye basladigindan an degil a alir.

February 17, 2014

Mehtab9613

Teşekkürler

August 3, 2018

mmokan

H harfi okunmadığı için. Bu kelimeye özel

April 3, 2018

sclkck

approximately yerine about kullanılabilirmiyiz?

November 15, 2014

bacio_

yabancılar(amerikan,ingiliz&iskoç) konuşurken hangisini daha sıklıkla kullanıyor? an hour mu, one hour mu?

May 17, 2014

astronotkz

An hour .

May 4, 2018

OkyanusSude

An hour

May 19, 2018

turulkorkm2

in away olsa ?

July 21, 2017

SafaAltuns1

Biz yaklasik bir saat uzaktayiz. Sadece olarak pekistirmesini kullanmadim kabul etmedi. Turkce'de bile kabul bir cumle bu?

September 24, 2017

Yaprak67

Söyleyemiyom yha

August 1, 2018

GurkoTas

"Yaklaşık olarak bir saat uzağız" yazdım ancak kabul görmedi, uzaktayız/uzağız bir anlam farkı yok, İngilizce'de "uzağız" yazmak için farklı bir kalıpmı kullanmak gerekiyor?

August 7, 2018

aysa859733

Sz

January 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.