"We are approximately an hour away."

Çeviri:Biz yaklaşık olarak bir saat uzaktayız.

4 yıl önce

15 Yorum


lrunol

away ile far arasındaki fark nedir ? hangi koşullarda hangisini kullanırız ikisininde uzak anlamı taşıyo

3 yıl önce

welat25801

away zarflarda, far isim ve sifatlarda kullanilir

2 ay önce

SukurAGIRM

Uzaktayız yerine uzağız yazdım kabul olmadı

4 yıl önce

sclkck

approximately yerine about kullanılabilirmiyiz?

4 yıl önce

aslanmuson

"Hour" sessiz harfle başladığı halde önüne "an" koyulmuş. "h" harfi baskın olarak okunmadığı için mi böyle yoksa yanlışlık mı var?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

okunurken h hic telaffuz edilmedigi icin. a/an olayi icin okunurkenki ses önemli. ayni sekilde university okurken "yu" diye basladigindan an degil a alir.

4 yıl önce

Mehtab962856

Teşekkürler

4 ay önce

mmokan

H harfi okunmadığı için. Bu kelimeye özel

8 ay önce

bacio_
bacio_

yabancılar(amerikan,ingiliz&iskoç) konuşurken hangisini daha sıklıkla kullanıyor? an hour mu, one hour mu?

4 yıl önce

astronotkz

An hour .

7 ay önce

OkyanusSude

An hour

6 ay önce

turulkorkm2

in away olsa ?

1 yıl önce

SafaAltuns1

Biz yaklasik bir saat uzaktayiz. Sadece olarak pekistirmesini kullanmadim kabul etmedi. Turkce'de bile kabul bir cumle bu?

1 yıl önce

Yaprak67

Söyleyemiyom yha

4 ay önce

GurkoTas

"Yaklaşık olarak bir saat uzağız" yazdım ancak kabul görmedi, uzaktayız/uzağız bir anlam farkı yok, İngilizce'de "uzağız" yazmak için farklı bir kalıpmı kullanmak gerekiyor?

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.