Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eylülden aralığa"

Çeviri:From September to December

4 yıl önce

24 Yorum


alpcantuna

december from september neden olmadi

4 yıl önce

uraUyar

From september to december doğru olan

3 yıl önce

aysesenanur

O september to december olacak

3 yıl önce

sum54ak

Oyle bisey yoktu

3 yıl önce

A.T003
10 ay önce

uraUyar

The from september to december yazdım the yüzünden kabul etmedi

3 yıl önce

ihsanilek

Bnm dediğimi kabul etmediler

3 yıl önce

Sercanss

Aralığa diyor ya space olmıcak mıydı asdhgh

2 yıl önce

ali.karaco

From september to november dedim dogru kabul etti december demişim gibi kabul etti

2 yıl önce

rfk649649

From september to december

1 yıl önce

omer_kurt

cok

1 yıl önce

A.T003

.

10 ay önce

moonlight108327

From burada ne anlamda kullanılmıştır?

1 yıl önce

Sercanss

Eylül ('den = from) From nere"den" veya ne zaman"dan" olduğunu belirtir. Örneğin "Where are you from?" bire bir çevrildiğinde "Neredensin?" anlamına gelir.

10 ay önce

A.T003

To niye geldi anlamadım

10 ay önce

Sercanss

To tabiri caizse bir hedef, yön, varış noktası belirtir. Örneğin "I'm going --to-- the grocery store" = "Bakkal'--a-- gidiyorum."

10 ay önce

receptoklu

september through december ?

3 yıl önce

missjones8

December By september neden olmadı

3 yıl önce

aysesenanur

Olmaz tabi

3 yıl önce

aytacerbil

"From September until December" neden kabul edilmez? Pek tabii de kabul edilmelidir!

3 yıl önce

aysesenanur

Hiç te bikere

3 yıl önce

smanovic

To december from september daha dogru olabilir mi, ingilizcede hangi yapi daha cok kullanilir

4 yıl önce

aysesenanur

To ile fromun yerleri değişmeli

3 yıl önce

ihsanilek

Salaklar

3 yıl önce