Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eylülden aralığa"

Çeviri:From September to December

4 yıl önce

14 Yorum


alpcantuna

december from september neden olmadi

4 yıl önce

uraUyar

From september to december doğru olan

3 yıl önce

aysesenanur

O september to december olacak

3 yıl önce

uraUyar

The from september to december yazdım the yüzünden kabul etmedi

3 yıl önce

ihsanilek

Bnm dediğimi kabul etmediler

3 yıl önce

Sercanss

Aralığa diyor ya space olmıcak mıydı asdhgh

2 yıl önce

ali.karaco

From september to november dedim dogru kabul etti december demişim gibi kabul etti

2 yıl önce

rfk649649

From september to december

1 yıl önce

omer_kurt

cok

1 yıl önce

A.T003

.

9 ay önce

moonlight108327

From burada ne anlamda kullanılmıştır?

1 yıl önce

Sercanss

Eylül ('den = from) From nere"den" veya ne zaman"dan" olduğunu belirtir. Örneğin "Where are you from?" bire bir çevrildiğinde "Neredensin?" anlamına gelir.

9 ay önce

A.T003

To niye geldi anlamadım

9 ay önce

Sercanss

To tabiri caizse bir hedef, yön, varış noktası belirtir. Örneğin "I'm going --to-- the grocery store" = "Bakkal'--a-- gidiyorum."

9 ay önce