A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"His shoe"

Fordítás:A cipője

4 éve

7 hozzászólás


bomci2

most a cipő miért nem többesszám? az is párban van,mint a kesztyű például

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert egy félpár cipőről van szó :)

4 éve

YannTia

Azt nem így fejezi ki. Vagy legalábbis a brit angol nem.

4 éve

SmuelSoma

Azért, mert a Bagoly nem következetes. ...és nem először!

2 hónapja

bomci2

a cipő itt miért nem többesszám?

4 éve

nagyi60

ebbe fogok én is bele zöldülni. ha én fordítom biztos shoes

4 éve

JudithMadai

Én úgy tanultam,hogy minden amit párosan hordunk (még a nadrág is mivel 2 szára van) minden esetben s végződést kap! Ezért azt gondolom,hogy a "His shoes" a helyes megoldás.

1 hónapja