"How do I add images to my page?"

Çeviri:Ben sayfama nasıl görüntü eklerim?

February 17, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

aslanbash

"resimleri sayfama nasıl eklerim" çevirisini kabul etmedi. halbuki böyle bir cümleyi aynı ifadeyle kurarız. ayrıca images çoğul kullanılmış. doğru kabul edilen cümlede "görüntü" olarak tekil kullanım mevcut.

February 17, 2014

Selcen_Ozturk

bunun karsiligi "How do I add the images to my page" olurdu. cogulluk tekillik her zaman birebir cevrilemez https://www.duolingo.com/comment/1632177

March 6, 2014

khemahl

sayfama nasıl görseller ekleyebilirim neden kabul edilmiyor acaba.

July 21, 2014

Selcen_Ozturk

çünkü o "How can I add images to my page?"

July 21, 2014

A--U

ohooooo . ingilizce mi öğreniyoruz , türkçe gramer dersi mi alıyoruz kardeşim? "sayfama görüntüler nasıl eklerim?" yazıyorum kabul etmiyor. yok artık . ebesinin hörekesi. " Ben sayfama nasıl görüntü eklerim?" olacakmış . yok yaaaa . aradaki fark ne ? o dersi geçmek için illa saçma sapan türkçe çevirilerini yazmamı istiyorlar. bu saçmalıklara bir son verseler diyorum artık. ALOOOO . size diyorum , program yapımcıları.

December 29, 2018

torturethefandom

Nasıl sayfama resim eklerim? dedim, normalde de böyle kullanılmaz mı zaten yoksa Türkçesini mi devrik yaptım anlamadım ki :D

March 6, 2014

Selcen_Ozturk

Turkcede siralama biraz tuhaf :)

March 6, 2014

cronychucky

Neden images te s takisi geldi acaba

April 3, 2014

yildizmx

sayfama nasıl resim eklerim dersek , resmin nasıl olduğunu sormuş gibi de olabiliriz, öte yandan "sayfama resimleri nasıl eklerim" dememiz lazım. bence

July 13, 2014

Hisar34

Ben de aynı fikirdeyim; "nasıl" sorusu "nasıl görüntüler eklenir" değil de "ekleme işlemi nasıl yapılır" anlamında olmalı.

October 29, 2014

Fluea

"sayfama resim nasıl eklerim?" çevirisindeki problem nedir? türkçede nesneyi yüklemin önüne almak gibi bir zorunluluğumuz yok diye biliyorum. sorunu anlayabilmiş değilim.

December 14, 2017

yasin759053

resimleri sayfama nasıl eklerim bunun neresi yanlış yawww

March 12, 2018

yasin759053

Resimleri sayfama nasıl eklerim nasıl yanlış yaa

March 19, 2018

Adem118499

Sayfama resimleri nasıl eklerim

June 7, 2018

mealich

"sayfama resim nasıl eklerim" i de kabul etmedi. bence sorulan soru hareketin nasıl yapıldığı olduğu için sıralamanın bu şekilde olması gerektiğini düşünüyorum

September 16, 2014

umitdemirkiran

Sirf acilama olsun diye aciklama olmaz ki cogul kullanarta kabul etmeliydi kafa karmasi emin olamadıgım ogrenimler bir sonraki ogrenime geçmeye engeldir

June 14, 2018

Mehmet358126

aslanbash' a katiliyorum. lutfen cevaplayiniz.

February 8, 2019

cevatim

goruntuleri sayfama nasil eklerim? neden olmaz

March 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.