Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"How do I add images to my page?"

Çeviri:Ben sayfama nasıl görüntü eklerim?

4 yıl önce

15 Yorum


aslanbash

"resimleri sayfama nasıl eklerim" çevirisini kabul etmedi. halbuki böyle bir cümleyi aynı ifadeyle kurarız. ayrıca images çoğul kullanılmış. doğru kabul edilen cümlede "görüntü" olarak tekil kullanım mevcut.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bunun karsiligi "How do I add the images to my page" olurdu. cogulluk tekillik her zaman birebir cevrilemez https://www.duolingo.com/comment/1632177

4 yıl önce

khemahl
khemahl

sayfama nasıl görseller ekleyebilirim neden kabul edilmiyor acaba.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü o "How can I add images to my page?"

4 yıl önce

torturethefandom

Nasıl sayfama resim eklerim? dedim, normalde de böyle kullanılmaz mı zaten yoksa Türkçesini mi devrik yaptım anlamadım ki :D

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Turkcede siralama biraz tuhaf :)

4 yıl önce

cronychucky

Neden images te s takisi geldi acaba

4 yıl önce

yildizmx

sayfama nasıl resim eklerim dersek , resmin nasıl olduğunu sormuş gibi de olabiliriz, öte yandan "sayfama resimleri nasıl eklerim" dememiz lazım. bence

4 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Ben de aynı fikirdeyim; "nasıl" sorusu "nasıl görüntüler eklenir" değil de "ekleme işlemi nasıl yapılır" anlamında olmalı.

3 yıl önce

mealich

"sayfama resim nasıl eklerim" i de kabul etmedi. bence sorulan soru hareketin nasıl yapıldığı olduğu için sıralamanın bu şekilde olması gerektiğini düşünüyorum

3 yıl önce

Fluea
Fluea

"sayfama resim nasıl eklerim?" çevirisindeki problem nedir? türkçede nesneyi yüklemin önüne almak gibi bir zorunluluğumuz yok diye biliyorum. sorunu anlayabilmiş değilim.

8 ay önce

yasin759053

resimleri sayfama nasıl eklerim bunun neresi yanlış yawww

5 ay önce

yasin759053

Resimleri sayfama nasıl eklerim nasıl yanlış yaa

5 ay önce

Adem118499

Sayfama resimleri nasıl eklerim

2 ay önce

umit882387

Sirf acilama olsun diye aciklama olmaz ki cogul kullanarta kabul etmeliydi kafa karmasi emin olamadıgım ogrenimler bir sonraki ogrenime geçmeye engeldir

2 ay önce