1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "How do I add images to my pa…

"How do I add images to my page?"

Çeviri:Ben sayfama nasıl görüntü eklerim?

February 17, 2014

20 Yorum


aslanbash

"resimleri sayfama nasıl eklerim" çevirisini kabul etmedi. halbuki böyle bir cümleyi aynı ifadeyle kurarız. ayrıca images çoğul kullanılmış. doğru kabul edilen cümlede "görüntü" olarak tekil kullanım mevcut.


Selcen_Ozturk

bunun karsiligi "How do I add the images to my page" olurdu. cogulluk tekillik her zaman birebir cevrilemez https://www.duolingo.com/comment/1632177


milyydom

sayfama nasıl görseller ekleyebilirim neden kabul edilmiyor acaba.


Selcen_Ozturk

çünkü o "How can I add images to my page?"


yildizmx

sayfama nasıl resim eklerim dersek , resmin nasıl olduğunu sormuş gibi de olabiliriz, öte yandan "sayfama resimleri nasıl eklerim" dememiz lazım. bence


Hisar34

Ben de aynı fikirdeyim; "nasıl" sorusu "nasıl görüntüler eklenir" değil de "ekleme işlemi nasıl yapılır" anlamında olmalı.


A--U

ohooooo . ingilizce mi öğreniyoruz , türkçe gramer dersi mi alıyoruz kardeşim? "sayfama görüntüler nasıl eklerim?" yazıyorum kabul etmiyor. yok artık . ebesinin hörekesi. " Ben sayfama nasıl görüntü eklerim?" olacakmış . yok yaaaa . aradaki fark ne ? o dersi geçmek için illa saçma sapan türkçe çevirilerini yazmamı istiyorlar. bu saçmalıklara bir son verseler diyorum artık. ALOOOO . size diyorum , program yapımcıları.


torturethefandom

Nasıl sayfama resim eklerim? dedim, normalde de böyle kullanılmaz mı zaten yoksa Türkçesini mi devrik yaptım anlamadım ki :D


Fluea

"sayfama resim nasıl eklerim?" çevirisindeki problem nedir? türkçede nesneyi yüklemin önüne almak gibi bir zorunluluğumuz yok diye biliyorum. sorunu anlayabilmiş değilim.


yasin759053

resimleri sayfama nasıl eklerim bunun neresi yanlış yawww


yasin759053

Resimleri sayfama nasıl eklerim nasıl yanlış yaa


Adem118499

Sayfama resimleri nasıl eklerim


mealich

"sayfama resim nasıl eklerim" i de kabul etmedi. bence sorulan soru hareketin nasıl yapıldığı olduğu için sıralamanın bu şekilde olması gerektiğini düşünüyorum


umitdemirkiran

Sirf acilama olsun diye aciklama olmaz ki cogul kullanarta kabul etmeliydi kafa karmasi emin olamadıgım ogrenimler bir sonraki ogrenime geçmeye engeldir


Mehmet358126

aslanbash' a katiliyorum. lutfen cevaplayiniz.


cevatim

goruntuleri sayfama nasil eklerim? neden olmaz


gken539362

To yerine neden in gelmedi bilen varmi


Hisar34

Türkçe çeviri aslında "ekleme işleminin" mi nasıl olacağını yoksa "ne tür - nasıl olan görüntü çeşitlerinin" mi ekleneceğinin sorulduğu noktasında bir miktar belirsiz kalıyor. "Burada "nasıl" sorusu eylemimi yoksa resmi mi niteliyor karışabiliyor. Mesela "Ben sayfama görüntü nasıl eklerim" ile "Ben sayfama nasıl görüntü eklerim" arasındaki fark gibi.


enveryuce

Ben sayfama görüntüleri nasıl eklerim yazdım olmadı. Asıl sizinki yanlış! Görüntülerin nasıl olacağından ziyade ekleme eylemine işaret edildiğinden sebep benimki daha geçerli. Can sıkmaya başladı bu tip durumlar.


Yavuz67009

Doğru cevabı kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.