1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim pul almaya ihtiyacım v…

"Benim pul almaya ihtiyacım var."

Çeviri:I need to buy stamps.

February 17, 2014

8 Yorum


damla9292

Tekil yazıldığı için ı need to buy stamp da kabul edilmeli.


whatisyour72225

Türkçe de pul yazıyor Ingilizcesini stamps istiyor.


salihyil1

I need to buy stamp neden olmaz


astopcu

Satin almak dememis'i need to take stamps' da dogru kabul edilmeliydi.


mgvn

tekil yazıldığı zaman okunuşa göre a ve an alternatiflerinden biri kelimenin önüne gelir. sessiz harfle başlayan telaffuzundan dolayı a koyulmuş.


DoganErbah

Eğer stamps denecekse belirsiz bir artikel çok daha uygun olur burada. Some stamps gibi, rapor ettim.


soyuldu

"i need to take a stamp" i kabul etmedi "buy" kullanacakmısım??? satın almaktan bahsetmiyor ki ??? şu hataları düzeltin lütfen. duolingonun ilk seviyelerdeki kalitesinden eser kalmadı şu son seviyelerde. harfi harfine sizin yazdığınızı tahmin etmemiz gerekiyor herhalde.


SeferSezer

"I need to buy the stamp" olarak yazdım kabul etmedi. "a" koymam gerekiyormuş. Türkçe çevirisinde "bir" pul yazmıyor. ingilizcesini türkçeye çevirmem gerekse "bir" koymadım diye hata verir... "the" ve "a" söz konusu olduğunda hata vermemesi gerekir bence. uyarı verse yeter.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.