1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You drink milk and I drink w…

"You drink milk and I drink water."

Çeviri:Sen süt içersin ve ben su içerim.

February 17, 2014

7 Yorum


Zeytin110781

Ya bu ne çok kötü ben

"Sen süt içersin ve ben su icerim" dedm ama o " Sen dur içersin ve ben şu içerim" diye çıkıyorrrr

February 23, 2018

yunus477299

Karmaşık soru:-)

January 17, 2019

NazmiyeSan

Bu ne yaa

July 16, 2019

Batuhannn12

Burada am is are neden kullanılmıyor " ı am drink water" olması gerekmiyor mu

September 18, 2019

gizem273667

Am is are şimdiki zaman da kullanılır

November 20, 2019

gizem273667

Bu cümle geniş zaman

November 20, 2019

eslemazrad2

Ben tıpkısını yazdım çok saçma

December 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.