"He just returned home."

Fordítás:Épp most tért haza.

February 17, 2014

14 hozzászólás


quruc90

Hazatért ("nem jó") - Hazaért ("jó") ; A kérdés: Miért nem jó?

October 16, 2014

Bonzor

Én is kérdezem!

March 25, 2015

ronkovics86

Épp most jött haza?

June 9, 2014

kovacspetyesz

külön szép, hogy ha rámentek a "just"-ra a kurzorral, a "csak"-ot kiadja

February 21, 2014

Xelph

A just-ot csak present perfect-nél és present perfect continus-nál használják, nem?

August 4, 2014

JuhszIlls

Nekem ez eléggé "present perfect"-nek tünik. Azért kérném a segítségeteket, mert gyakran nem tudom eldönteni, hogy melyiket mikor kell használni.

February 3, 2015

kzdsemmi

Szerintem az epp csak hazaert is elfogadhato lenne

February 17, 2014

LszlGyrgy

Most ért haza is jó lenne

February 18, 2014

verocchio

Ebben a pillanatban, de már otthon van. A just, bizonyos esetekben éppen-t is jelent. Én azt írtam hogy "ő épp hazaért"- elfogadta a duo. Valóban zavaros, de azt hiszem azért egyszerű múlt, mert benne van az időhatározó a just miatt, ami ugyan úgy működik mint pl.: a yesterday, vagy a last year, vagy egy évszám, és ilyen esetekben mindig egyszerű múlttal mesélünk.

January 9, 2018

Papucska

Nekem ez annyira jelenidőnek tűnik. Mert hát "most". :)

August 5, 2014

CsabaGeszt

Nem èrthető a "just"!

September 6, 2016

Fec112763

He has just returned home... Rejtély, hogy miért egyszerű múltban van a bagoly mondata. Ez egy ordítóan Present Perfect kifejezés. (a just miatt)

July 14, 2018

TthKlmn

Just now=épp most Just= éppen épp éppen csak

August 11, 2018

suzuki1111111

Nagy "arcuk" van...... Mire fel?

November 16, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.