"Hafta yarın bitiyor."

Çeviri:The week ends tomorrow.

February 17, 2014

7 Yorum

Konu önem sırasına göre

buysal35

the week end is tomorrow yazdım kabul etmedi neden acaba bir bilen var mı?

March 4, 2016

muncukhan

end + is ikisi aynı anda olmamalı en azından bu cümlede. End fiil, is yardımcı fiil aynı anda iki fiil bulunması garip olur.

November 8, 2017

Cicek1877

End yerine neden over da kabul edilmedi

December 18, 2016

emine671144

bende over yazdim and in yerine neden kabul etmedi bi bilen varsa yazsin lutfen

September 10, 2018

recaicosar

"the week ends the tomorrow" the meselesi ile alakalı olarak okuduğum makaleye göre "the" belirli olan şeylere geliyordu. burada yarın belirli bir şey değil mi herkesin bildiği yarın yani.. o yüzden the gelmesi gerekmez mi.. ?

January 16, 2015

gler274348

Finising olmasi cok sacma ing takisi simdiki zaman yani suanda olan birsey ama yarin olacak olan bisey icin ing takisi olmaz

March 29, 2016

HalBenHB

"Yarın geliYORum" Türkçe'de de aynı kullanım var. Yapı olarak şimdiki zaman olsa da anlam olarak yarındır

July 26, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.