1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du bist herzlich willkommen."

"Du bist herzlich willkommen."

Çeviri:Sen candan hoşgeldin.

November 4, 2016

8 Yorum


Kutay19

"candan hosgeldin" cumlesi anlamca sacma olmaz mi?


humetin

Uyarlama = İyi ki geldin.


aydin_2010

Ne mutlu ki geldin filan diye cevrilseydi keske.


martinov1977

daha önceki bir alıştırmada ..candan hoş geldin diye yazdım faka sistem kabul etmedi ...neyse çok önemli değil ...:)))


masixx47

türkçede "candan hoşgeldin" diyen mi var :D?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ulan ne insanlar bu almanlar candan diyince candan mı oluyor

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.