"Du bist herzlich willkommen."

Çeviri:Sen candan hoşgeldin.

November 4, 2016

10 Yorum
Tartışma kilitli.


Kutay19

"candan hosgeldin" cumlesi anlamca sacma olmaz mi?


humetin

Uyarlama = İyi ki geldin.


masixx47

türkçede "candan hoşgeldin" diyen mi var :D?


aydin898

Ne mutlu ki geldin filan diye cevrilseydi keske.


ElinMartinov

daha önceki bir alıştırmada ..candan hoş geldin diye yazdım faka sistem kabul etmedi ...neyse çok önemli değil ...:)))


[aktif olmayan kullanıcı]

    Ulan ne insanlar bu almanlar candan diyince candan mı oluyor


Muazaml

    "En candan şekilde hoşgeldin" bu cümle en azından biraz anlamlı olurdu.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.