A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Előtte feltételeztem, hogy szomorú volt."

Fordítás:I had assumed that he was sad.

4 éve

37 hozzászólás


rodezita

"He (she) was sad" , nem" we was sad "

4 éve

Martuska3

He was as....akkor miert nincs otta HE?? WE van helyette...

4 éve

verlo59

Az "I assumed before that we was sad." - a "we" mióta ő? Én is ebbe szaladtam bele, el is vett egy életet :-(

4 éve

KovcskosKu

csak a kettes válasz jó mivel az elsőben "we" van de ha még jó is lenne akkor is mióta írunk a "we" után "was"-t.inkább az "were" lenne nem?

4 éve

akiralyb

a we azt jelenti mi nem pedig azt, hogy ő.

3 éve

djk11
djk11

A suppose igét használtam az assume helyett, melyek egymás szinonimái (feltételez), még se fogadta el :(

4 éve

rabovszky
rabovszky

beta

4 éve

Bauer01

Stimmel, ezért a második válasz a helyes csak!!!

3 éve

BalazsBogo

Komoly hiba. We was...

3 éve

felejthetetlen

A megoldásként szereplő mondatban he helyett we van. Jó lenne kijavítani...

3 éve

rodezita

Szerintem is a harmadik a jo valasz.

3 éve

49katirozsnyone

Mi az hogy we was

3 éve

nagyotti

Nincs két megoldás

3 éve

voinearoza

Hibas ..de hol lehet javitani mert a kovetkezoben is csak igy fogadja el!

3 éve

voinearoza

De altalaban... rajta mert annyi gyakorolnivalot ad es valoban ...lehet nem mindent de nagyon sok kitartassal rengeteget lehet tanulni elhihetitek mert ezt tapasztalatbol mondom

3 éve

EvaDemjan

Az nagy hibának számít hogy ha a "that" - et rendszerint kifelejtem az ilyen típusú mondatokból? Nem mertem lehetséges megoldásnak ajánlani, mert tényleg nem vagyok benne biztos hogy ez nyelvtanilag elfogadható lenne -e.

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

Kell a "that".

4 éve

EvaDemjan

Köszönöm a válaszod mindkét kérdésemre! Akkor ezentúl jobban figyelek a "that" -ra.

4 éve

enihintya

I'd az az i would=feltételes mód rövidítése. tehát feltételeztem volna. de ilyen nincs a magyar monatban. akkor ezt most hogy?

4 éve

Shienkai

Ez a befejezett múlt használhatatlan! Szerintem 60-szor jelentettük már a hibákat!

3 éve

emese.mart

Rossz a mondat és még be sem lehet küldeni! Gratulálok!

3 éve

patisano1

Ha nem találod el a rossz választ jónak elveszîtesz egy életet:)

3 éve

Tarnai
Tarnai

Helyes megoldások: I assumed before that we was sad., I had assumed that he was sad. Én meg utána lettünk szomorú.

3 éve

kogu4
kogu4

Elmagyaráznád?

2 éve

Tarnai
Tarnai

Azóta már kijavították, A "Előtte feltételeztem, hogy szomorú volt." fordításaként a fentit tartotta helyesnek. És ilyen felelet-választós feladatnál még jelenteni sem tudok.

2 éve

VerebiMarianna

Nem lehet ... we was sad.

3 éve

Letenye
Letenye

Mi van? A we az mióta õ?

2 éve

Sheriden007

Kérem vissza az életem!:)

2 éve

drakneni

Még mindig rossz.

1 éve

JozsefPap

Szarvashiba

1 éve

JanetAsuka
JanetAsuka

Én most abba futottam bele, hogy ugyan már kijavították a "we" hibát, de hibának jelezte h a lefordított mondatba bele tettem a "before"t. De hát alapból kell bele a before!!!! Szte ez a helyes: " I had assumed that he was sad" és ez volt szerinte a hibás: "I had assumed before that she was sad." Akkor most? :/

1 éve

Laci73024

rossz a második megoldás!

1 éve

King_Dauner69

EZ FASZSÁG

1 éve

Tlung
Tlung

A többiek már megírták

1 éve

SzaboGabor3

Szerintem ( she, he was ) és ( we were ) ha tévedek, bocs!

1 éve

istvanhorv15

i assumed that he was sad Miert nem jo/

10 hónapja

adamkov084

If miert nem jo?

6 hónapja