1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Előtte feltételeztem, hogy s…

"Előtte feltételeztem, hogy szomorú volt."

Fordítás:I had assumed that he was sad.

February 17, 2014

40 hozzászólás

Népszerű témák szerint

rodezita

"He (she) was sad" , nem" we was sad "

March 17, 2014

Martuska3

He was as....akkor miert nincs otta HE?? WE van helyette...

June 5, 2014

verlo59

Az "I assumed before that we was sad." - a "we" mióta ő? Én is ebbe szaladtam bele, el is vett egy életet :-(

July 18, 2014

KovcskosKu

csak a kettes válasz jó mivel az elsőben "we" van de ha még jó is lenne akkor is mióta írunk a "we" után "was"-t.inkább az "were" lenne nem?

July 31, 2014

akiralyb

a we azt jelenti mi nem pedig azt, hogy ő.

November 11, 2014

djk11

A suppose igét használtam az assume helyett, melyek egymás szinonimái (feltételez), még se fogadta el :(

March 20, 2014

rabovszky

beta

June 26, 2014

MarcellGab

mert ez egy fos program... Egyik mondatban se fogadta el a szinonimákat...

April 16, 2014

Bauer01

Stimmel, ezért a második válasz a helyes csak!!!

December 10, 2014

BalazsBogo

Komoly hiba. We was...

March 11, 2015

felejthetetlen

A megoldásként szereplő mondatban he helyett we van. Jó lenne kijavítani...

July 1, 2015

rodezita

Szerintem is a harmadik a jo valasz.

December 9, 2014

49katirozsnyone

Mi az hogy we was

February 8, 2015

nagyotti

Nincs két megoldás

March 4, 2015

voinearoza

Hibas ..de hol lehet javitani mert a kovetkezoben is csak igy fogadja el!

March 31, 2015

voinearoza

De altalaban... rajta mert annyi gyakorolnivalot ad es valoban ...lehet nem mindent de nagyon sok kitartassal rengeteget lehet tanulni elhihetitek mert ezt tapasztalatbol mondom

April 25, 2015

Tarnai

Helyes megoldások: I assumed before that we was sad., I had assumed that he was sad. Én meg utána lettünk szomorú.

May 22, 2015

kogu4

Elmagyaráznád?

February 5, 2016

Tarnai

Azóta már kijavították, A "Előtte feltételeztem, hogy szomorú volt." fordításaként a fentit tartotta helyesnek. És ilyen felelet-választós feladatnál még jelenteni sem tudok.

February 5, 2016

EvaDemjan

Az nagy hibának számít hogy ha a "that" - et rendszerint kifelejtem az ilyen típusú mondatokból? Nem mertem lehetséges megoldásnak ajánlani, mert tényleg nem vagyok benne biztos hogy ez nyelvtanilag elfogadható lenne -e.

February 17, 2014

V_Gabor

Kell a "that".

February 18, 2014

EvaDemjan

Köszönöm a válaszod mindkét kérdésemre! Akkor ezentúl jobban figyelek a "that" -ra.

February 18, 2014

enihintya

I'd az az i would=feltételes mód rövidítése. tehát feltételeztem volna. de ilyen nincs a magyar monatban. akkor ezt most hogy?

March 18, 2014

Shienkai

Ez a befejezett múlt használhatatlan! Szerintem 60-szor jelentettük már a hibákat!

February 26, 2015

emese.mart

Rossz a mondat és még be sem lehet küldeni! Gratulálok!

April 24, 2015

patisano1

Ha nem találod el a rossz választ jónak elveszîtesz egy életet:)

May 9, 2015

VerebiMarianna

Nem lehet ... we was sad.

June 6, 2015

Letenye

Mi van? A we az mióta õ?

November 18, 2015

Sheriden007

Kérem vissza az életem!:)

May 3, 2016

drakneni

Még mindig rossz.

December 9, 2016

JozsefPap

Szarvashiba

September 10, 2016

JanetAsuka

Én most abba futottam bele, hogy ugyan már kijavították a "we" hibát, de hibának jelezte h a lefordított mondatba bele tettem a "before"t. De hát alapból kell bele a before!!!! Szte ez a helyes: " I had assumed that he was sad" és ez volt szerinte a hibás: "I had assumed before that she was sad." Akkor most? :/

September 10, 2016

Laci73024

rossz a második megoldás!

September 30, 2016

SzaboGabor3

Szerintem ( she, he was ) és ( we were ) ha tévedek, bocs!

February 2, 2017

istvanhorv15

i assumed that he was sad Miert nem jo/

September 19, 2017

adamkov084

If miert nem jo?

January 26, 2018

MZs1977

Egyébként ennek a mondatnak mi értelme van? Milyen élethelyzetben hangozhat el? Egy régi időpontban feltételeztem, hogy egy utána következő időpontban, de még a jelen előtt szomorú volt (inkább lesz) valaki??

March 1, 2019

Tlung

A többiek már megírták

February 1, 2017

King_Dauner69

EZ FASZSÁG

October 4, 2016

Apici2

Mint ez a hozzászólás.

June 16, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.