A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The coffee is yours."

Fordítás:A kávé a tiéd.

4 éve

21 hozzászólás


Edinka50

Miért nem fogadta el a : A ti kávétok. fordítást. Szerintem az is jó.

3 éve

bartosviki

Mert a your az te

3 éve

Boggi23

A yours az meg hogy a tied

2 éve

Kiosi

Miért nem jó a kávéd????

3 éve

PetraMolnr8

Azért mert magyarban sem így fordítanánk.Az you coffee=Kávéd. És az a szócskát se kell odarakni

2 éve

helyes29

répázásért 22 lingotot ajánlanék!!

4 éve

Boggi23

Miért?

2 éve

helyes29

répázásért te geci

2 éve

idiartov

Ez a bigyó azt tanította hogy a you az lehet:te és ti.Akkor mi a francnak nem enngedi hogy Tietek a kávé vagy hogy a kávé a tietek??????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

3 éve

Boggi23

Nem tudom!!!

2 éve

CsecsdiGer1

Jót írok és nem fogaja el

1 éve

bartosviki

Nem fogadta el hogy a te kávéd

3 éve

szaszito0801

"A te kávéd" miért nem jó??

3 éve

segfejke

En meg azt irtam amit kellett még se fogadta el

3 éve

usermiller

Én azt írtam hogy a kávé az öné és nem jó

2 éve

egymagyare

De most nem a your a tiéd? Mert én eddig úgy emlékeztem. Légyszi valaki segítsen! :)

2 éve

st.laszlo1

SZERINTEM A "A KÁVÉD" IS JÓ FORDÍTÁS.

1 éve

Cseresznyeskert

miért nem fogadja el a kávé a tiéd -et? mármint a jó választ?

1 éve

SzabadkaiI

Írás közben nem látható a beviteli mező, nem ellenőrizhető a szöveg.

11 hónapja

SzabadkaiI

A nagy hang piktogram miatt nem látható a beviteli mező irás közben

11 hónapja

Moncsi948938

Nem hallok semmit

9 hónapja

Kapcsolódó fórumok