"Do they still love my daughter?"

Fordítás:Még mindig szeretik a lányomat?

February 17, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Dr.Pohldn

Szeretik még a lányomat? Jó kell hogy legyen!


nagyenyed

szerintem is helyes, a still még-et is jelent.


aantos

Nem kell "mindig" a "still" miatt, hiszen a "Szeretik még a lányomat?"-ot is így fordítanánk. "Yet"-tel nem lehet, hiszen az a kérdésben "már"-t jelentene.


V_Gabor

Kell a "mindig" a "still" miatt.


Collace

Még mindig szeretik a lányom? Ez is ugyanolyan helyes válasz...


Napci257

"Még mindig szeretik a lányom?" Szerintem itt ez is elfogadható.


kicsilotte

Még mindig szeretik a lányom? - Ezt el kellene fogadnia!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.