1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We need books in the fall."

"We need books in the fall."

Fordítás:Ősszel szükségünk van könyvekre.

February 17, 2014

12 hozzászólás


seberson

Istenem...azt írtam, h "az ősszel". Nem azért, mert ott a the, hanem mert így mondjuk, jutalmul -1 élet. Kicsit frusztráló, hogy mindig ilyenek miatt bukok el 2-3 életet. Mondjuk ez még mindig jobb, mint amikor a magyar szóban ly/j hiba van :D


judit62

A középfokú nyelvvizsgával rendelkező lányom meglepődött ezen a mondaton,mivel a " fall "szerinte "zuhanás- esés"-t jelent, az ősz= autumn. Kezdőként elég nehéz így eligazodni.


csabuko

this is amercan english :-)


Z-solt

Igen, a "fall" az amerikai angolban van, lehet hogy a Rigó utcában nem örülnek neki :-)


verocchio

Én ezt írtam. Nekünk könyvek kellenek őszre, úgy értettem mint- őszi "szezonra", ídőintervallumra. Így nem jó?


Coffeeman1971

nem okozok zűrzavart, de a fallért nyelvvizsgán megbuktatnak. :)


csondes

en nem is ertettem, mi autumnak tanultuk.


CsabaKri

Úgy tudom az Autumn inkább az angol angolban használatos a Fall pedig az amerikaiban, de javítsatok ki, ha tévednék. :)


perjantai.

nekem is ezt tanitották


CsillaMegyeri

én a végére írtam, hogy ősszel, de nem tetszett neki .


ButtasEva

szükségünk van könyvekre ősszel. Miért nem jó?


Bandika41

need = szükség vmire. Hogy jön ide a "kell"? "in the fall" szorosan forditva (ahogy tanították) = őszben! Magyarosan fordítva ebben az esetben: "ősszel". Szerintem el kell(ene) fogadni a "Szükségünk van (nekük) könyvekre ősszel (az őszben)" fordítást. Egy nagyon kezdő angolos (aki az ilyen fordításoknál egy kicsit mindíg hülyének érzi magát, és attól fél, hogy az is marad!).

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.