1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I ask my sisters to set the …

"I ask my sisters to set the table."

Fordítás:Megkérem a nővéreimet, hogy terítsék meg az asztalt.

February 17, 2014

17 hozzászólás


lehnerv

megkérem a nővéreimet terítsék meg az asztalt - miért kell ide a hogy?


Erzsebet5212

A "hogy" elhagyható, de a vessző nem.


BLacee

Csatlakozom... :-(


aptg.gabi

már elfogadja "hogy" nélkül is :) 07.04.


Mokus85

én ugyan ezt kérdezem.. levont ezért egy életet :(


kzdsemmi

Ujfent, a megjerem a hugaim az ugyan az mint a megkerem a hugaimat.


brutus01

De jó lenne, elvileg, de a program ebben a részében, már nem vagyok annyira, biztos, mert sokszor beleköt jó megoldásokba is.


louCharles1

Definition of sister 1 : a female who has one or both parents in common with another és lehet nővérem vagy húgom nem feltétlen az egyik,


aptg.gabi

Ha jól értelek igen. Tehát lehet az egyik a húgom (ő fiatalabb nálam), a másik a nővérem (ő idősebb nálam/nálunk). A másik lehetőség, ha nem egy az édesanyánk vagy édesapánk, de van egy közös szülőnk, akkor is így van. Maximum tehetünk elé egy jelzőt: édestestvérem, mostoha testvérem. Ugyanez vonatkozik, a nem vérrokon szülő jelölésre is. Bocsi, ha félreértettem a megjegyzésed.


DvidJuhsz

Megkérem a nővéreimet, hogy terítsenek meg. ez is jó, nem?


lingolita

Én is csak a "hogy"-ot hagytam ki a mondatból...


gyulaszeleczki

nem bírok napirendre térni, hogy mennyire rosszul csinálták meg ezt a részt!


aptg.gabi

huhh, megkönnyebbültem azt hittem én vagyok ennyire béna! (de, ha neked sem volt szimpi, akkor van remény... :)


gyulaszeleczki

egy szenvedés volt "átverekednem" magam rajta.:) Kicsit tovább tartott mint más leckéknél, de a sok gyakorlásnak mindig megvan az eredménye.


bardospince

Megkérem a nővéremet terítse meg az asztalt. Miért kell ide a többes harmadik?


BLacee

Mert nem “nővéremet”, hanem “nővéreimet”. “Ők” az többes szám harmadik személy


BarnaBetri

Többször is jól leírtam, de nem fogadja el, a hibaüzit sem

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.