"I want to give a computer to my daughter."

Fordítás:Egy számítógépet akarok adni a lányomnak.

February 17, 2014

40 hozzászólás


kzdsemmi

Adni akarok egy szamitogepet a lanyomnak. Ez miert is nem jo?

February 17, 2014

sziki2222

Én is pontosan ezt kérdezem!

March 27, 2014

laq1958

Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Azt valamiért nem csípi a program. :)

June 20, 2014

sitju

ha bejelentettétek volna most nem kéne újrakezdenem a tesztet :)

February 22, 2014

zetorka

én már legalább háromszor bejelentettem, de nem tudom, ezt a leckét úgy néz ki senki sem javítja :(

most utoljára ezt írtam: "akarok adni egy számítógépet a lányomnak"

March 18, 2014

nyusziagyar

bejelentettem xD

February 22, 2014

nagyenyed

én is bejelentettm

March 15, 2014

cslevente

És te bejelentetted? mert még mindig eszi a szívemet :D

March 10, 2014

nyusziagyar

Bejelentettem, de választ nem kaptam, úgyhogy valószínűleg nem fogadták el. :(

March 10, 2014

cslevente

Sebaj van heart refill és jegyzettömb. :)

March 10, 2014

nagyenyed

kb 6 napja bejelentettem, ugyenezt írtam én is

March 22, 2014

nyusziagyar

"szeretnék adni egy számítógépet a lányomnak"- itt bezzeg csak az akarom-ot fogadja el.

February 21, 2014

gabriella.797858

A szórend miatt nem fogadja el. Ez gáz

February 26, 2014

mavlac

Az

March 13, 2014

jokutine

Akarok adni egy számítógépet a lányomnak. Szerintem ez ugyanolyan jó. Az ilyenek miatt veszít mindig az ember szívecskét, és többször újra kell kezdeni, ami kész ídőpazarlás

March 2, 2014

nyusziagyar

Nem biztos, hogy időpazarlás ez alatt az idő alatt sok minden "belémégett".

March 13, 2014

nagymari

Szerintem ennél a mondatnál is van több lehetséges jó megoldás is csak azt akarják, hogy gyakoroljunk. ami ugye meg is történik, ha többször is neki futunk...Have a nice weekend to everyone..

May 17, 2014

laq1958

Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Hiába helyes úgy is, valamiért nem csípi a program. :)

June 20, 2014

budavari-takacs

Alarok adni egy számítógépet a lányomnak. Miért nem jó????

March 16, 2014

kati.revesz

A lányomnak akarok adni egy számítógépet. Ez sem jó neki. Nem hiszem, hogy eleget lehet tenni a szórendi kívánalmaknak.

March 23, 2014

FerencSzendrei

én ezt írtam "adni akarok egy számítógépet a lányomnak" mi ezzel a baj?

March 24, 2014

Fera1988

Hihetetlen, hogy még mindig rossznak veszi ha más értelmes szórendet használsz... amúgy jelentve...

April 13, 2014

BernadettH1

Jelentve, de mar nagyon unom,hogy foloslegesen jelentgetek. Erjek mar utol magukat!

April 16, 2014

d.zoli

"Akarok adni egy számitógépet a lányomnak" Szerintemez is jó Kicsit legyünk már rugalmasabbak!

May 8, 2014

ngyzsolt

Miert nem javítanak ezen??

May 12, 2014

benkoati

nagyon idegesít..Minden második mondatom rossz a hülye szórendjük miatt..kezdem unni

May 13, 2014

zetorka

Ebben a leckeben valamiert semmit se javitanak :( Mar nem tudom hanyszor jelentettem

June 1, 2014

ekisz

nekem is ugyanaz a bajom: akarok adni....

June 7, 2014

Mamika51

"Akarok adni egy számítógépet a lányomnak." Miért nem jó?

July 22, 2014

Kincskereso

Akarok adni egy számítógépet a lányomnak = elfogadva :) 2014.10.9-én mindenkinek köszönöm, hogy jelentette

October 9, 2014

AdamLorinc3

komputert elfogadhatná.

November 1, 2014

StanczRoza

Miert nem : for my daughter ? Nem tudom mikor for ,mikor to

November 29, 2014

Gaurusz.hu

Ajánlom Rimaszombati Károly Angol nyelvtan 222 pontban c. lényegbevágó, jó humorú, könnyen megérthető könyvét.

November 29, 2014

Gaurusz.hu

Addig is: a for előljáró szó többnyire ok- és részeshatározóként használatos. Tehát miért, minek kérdésre valaki számára, részére stb. Bizonytalan esetben érdemes forgatni a kéziszótárt, abban számos utalásból, példamondatból ki lehet választani a legmegfelelőbbet.

November 29, 2014

Krajnai

az miér tnemjó hogy szeretnék adni egy számítógépet a lányomnak

August 1, 2015

Gaurusz.hu

Jó az is, mert a 'to want' igének van egy szeretnék-beli jelentése is. Ez a szelídebbik változat. Annak, hogy miért nem fogadták el, oka lehet az is, hogy az értékelő program kibővítettsége ellenére sem képes mindig tükrözni a válaszok mérhetetlen sok változatát. Olvass bele időnként a Fórum menübe, ott sok mindenre választ kaphatsz. Jó tanulást!

August 1, 2015

GborKiss0

A lányomnak számítógépet akarok adni. Ezzel mi a baj?

October 7, 2015

zkeresztessy

Borzasztó kényelmetlen az új felületet használni. Rengeteg elütési hibát vétek amiatt, hogy nem lehet elfordítani a képernyőt. Önállóan használni se lehet, mert a tablet-tok vizszintesen tartja a tabletet. Okostelefonon mégmrosszabb, mert függőlegesen tartva még kissebbek a billentyűk. Emiatt sokszor két harom betűt is leütök, a gép meg találomra beír egyet. Megjegyzésem nem a konkrét feladathoz kapcsolódik, csak megint melléütés fiatt hibáztam, és most fogyott el a türelmem.

May 20, 2018

Morzdomigron

bejelentve és írtam is nekik egy levelet, hogy ugyan LEGYENEK szívesek átnézni ezt a kur....va szórendet, mert lassan szétverem a monitort

May 13, 2014

Gaurusz.hu

Nyugi! Szerintem mindannyian átestünk többször is ezen a stresszen. Ilyenkor tanácsos pihenőt tartani, mással foglalkozni. Mindenesetre nem a PC-n kell bosszút állni. A hibajelentésemre legfeljebb kéthavonta kapok visszajelzést.

November 29, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.