1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to give a computer to…

"I want to give a computer to my daughter."

Fordítás:Egy számítógépet akarok adni a lányomnak.

February 17, 2014

39 hozzászólás


kzdsemmi

Adni akarok egy szamitogepet a lanyomnak. Ez miert is nem jo?


sziki2222

Én is pontosan ezt kérdezem!


laq1958

Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Azt valamiért nem csípi a program. :)


sitju

ha bejelentettétek volna most nem kéne újrakezdenem a tesztet :)


zetorka

én már legalább háromszor bejelentettem, de nem tudom, ezt a leckét úgy néz ki senki sem javítja :(

most utoljára ezt írtam: "akarok adni egy számítógépet a lányomnak"


nagyenyed

én is bejelentettm


cslevente

És te bejelentetted? mert még mindig eszi a szívemet :D


nyusziagyar

Bejelentettem, de választ nem kaptam, úgyhogy valószínűleg nem fogadták el. :(


cslevente

Sebaj van heart refill és jegyzettömb. :)


nagyenyed

kb 6 napja bejelentettem, ugyenezt írtam én is


nyusziagyar

"szeretnék adni egy számítógépet a lányomnak"- itt bezzeg csak az akarom-ot fogadja el.


gabriella.797858

A szórend miatt nem fogadja el. Ez gáz


jokutine

Akarok adni egy számítógépet a lányomnak. Szerintem ez ugyanolyan jó. Az ilyenek miatt veszít mindig az ember szívecskét, és többször újra kell kezdeni, ami kész ídőpazarlás


nyusziagyar

Nem biztos, hogy időpazarlás ez alatt az idő alatt sok minden "belémégett".


Zolee504683

Én ezt írtam és elfogadta!


nagymari

Szerintem ennél a mondatnál is van több lehetséges jó megoldás is csak azt akarják, hogy gyakoroljunk. ami ugye meg is történik, ha többször is neki futunk...Have a nice weekend to everyone..


laq1958

Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Hiába helyes úgy is, valamiért nem csípi a program. :)


budavari-takacs

Alarok adni egy számítógépet a lányomnak. Miért nem jó????


kati.revesz

A lányomnak akarok adni egy számítógépet. Ez sem jó neki. Nem hiszem, hogy eleget lehet tenni a szórendi kívánalmaknak.


FerencSzendrei

én ezt írtam "adni akarok egy számítógépet a lányomnak" mi ezzel a baj?


Fera1988

Hihetetlen, hogy még mindig rossznak veszi ha más értelmes szórendet használsz... amúgy jelentve...


BernadettH1

Jelentve, de mar nagyon unom,hogy foloslegesen jelentgetek. Erjek mar utol magukat!


d.zoli

"Akarok adni egy számitógépet a lányomnak" Szerintemez is jó Kicsit legyünk már rugalmasabbak!


ngyzsolt

Miert nem javítanak ezen??


benkoati

nagyon idegesít..Minden második mondatom rossz a hülye szórendjük miatt..kezdem unni


zetorka

Ebben a leckeben valamiert semmit se javitanak :( Mar nem tudom hanyszor jelentettem


ekisz

nekem is ugyanaz a bajom: akarok adni....


Mamika51

"Akarok adni egy számítógépet a lányomnak." Miért nem jó?


Kincskereso

Akarok adni egy számítógépet a lányomnak = elfogadva :) 2014.10.9-én mindenkinek köszönöm, hogy jelentette


WynNyback

komputert elfogadhatná.


StanczRoza

Miert nem : for my daughter ? Nem tudom mikor for ,mikor to


Gaurusz.hu

Ajánlom Rimaszombati Károly Angol nyelvtan 222 pontban c. lényegbevágó, jó humorú, könnyen megérthető könyvét.


Gaurusz.hu

Addig is: a for előljáró szó többnyire ok- és részeshatározóként használatos. Tehát miért, minek kérdésre valaki számára, részére stb. Bizonytalan esetben érdemes forgatni a kéziszótárt, abban számos utalásból, példamondatból ki lehet választani a legmegfelelőbbet.


Krajnai

az miér tnemjó hogy szeretnék adni egy számítógépet a lányomnak


Gaurusz.hu

Jó az is, mert a 'to want' igének van egy szeretnék-beli jelentése is. Ez a szelídebbik változat. Annak, hogy miért nem fogadták el, oka lehet az is, hogy az értékelő program kibővítettsége ellenére sem képes mindig tükrözni a válaszok mérhetetlen sok változatát. Olvass bele időnként a Fórum menübe, ott sok mindenre választ kaphatsz. Jó tanulást!


GborKiss0

A lányomnak számítógépet akarok adni. Ezzel mi a baj?


zkeresztessy

Borzasztó kényelmetlen az új felületet használni. Rengeteg elütési hibát vétek amiatt, hogy nem lehet elfordítani a képernyőt. Önállóan használni se lehet, mert a tablet-tok vizszintesen tartja a tabletet. Okostelefonon mégmrosszabb, mert függőlegesen tartva még kissebbek a billentyűk. Emiatt sokszor két harom betűt is leütök, a gép meg találomra beír egyet. Megjegyzésem nem a konkrét feladathoz kapcsolódik, csak megint melléütés fiatt hibáztam, és most fogyott el a türelmem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.