A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I want to give a computer to my daughter."

Fordítás:Egy számítógépet akarok adni a lányomnak.

4 éve

38 hozzászólás


kzdsemmi

Adni akarok egy szamitogepet a lanyomnak. Ez miert is nem jo?

4 éve

sziki2222

Én is pontosan ezt kérdezem!

4 éve

laq1958

Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Azt valamiért nem csípi a program. :)

4 éve

sitju
sitju

ha bejelentettétek volna most nem kéne újrakezdenem a tesztet :)

4 éve

zetorka

én már legalább háromszor bejelentettem, de nem tudom, ezt a leckét úgy néz ki senki sem javítja :(

most utoljára ezt írtam: "akarok adni egy számítógépet a lányomnak"

4 éve

nyusziagyar

bejelentettem xD

4 éve

nagyenyed

én is bejelentettm

4 éve

cslevente

És te bejelentetted? mert még mindig eszi a szívemet :D

4 éve

nyusziagyar

Bejelentettem, de választ nem kaptam, úgyhogy valószínűleg nem fogadták el. :(

4 éve

cslevente

Sebaj van heart refill és jegyzettömb. :)

4 éve

nagyenyed

kb 6 napja bejelentettem, ugyenezt írtam én is

4 éve

nyusziagyar

"szeretnék adni egy számítógépet a lányomnak"- itt bezzeg csak az akarom-ot fogadja el.

4 éve

gabriella.797858

A szórend miatt nem fogadja el. Ez gáz

4 éve

mavlac

Az

4 éve

jokutine

Akarok adni egy számítógépet a lányomnak. Szerintem ez ugyanolyan jó. Az ilyenek miatt veszít mindig az ember szívecskét, és többször újra kell kezdeni, ami kész ídőpazarlás

4 éve

nyusziagyar

Nem biztos, hogy időpazarlás ez alatt az idő alatt sok minden "belémégett".

4 éve

nagymari

Szerintem ennél a mondatnál is van több lehetséges jó megoldás is csak azt akarják, hogy gyakoroljunk. ami ugye meg is történik, ha többször is neki futunk...Have a nice weekend to everyone..

4 éve

laq1958

Javaslom, hogy ne az igével kezdjétek a magyar mondatot. Hiába helyes úgy is, valamiért nem csípi a program. :)

4 éve

budavari-takacs

Alarok adni egy számítógépet a lányomnak. Miért nem jó????

4 éve

kati.revesz

A lányomnak akarok adni egy számítógépet. Ez sem jó neki. Nem hiszem, hogy eleget lehet tenni a szórendi kívánalmaknak.

4 éve

FerencSzendrei

én ezt írtam "adni akarok egy számítógépet a lányomnak" mi ezzel a baj?

4 éve

Fera1988

Hihetetlen, hogy még mindig rossznak veszi ha más értelmes szórendet használsz... amúgy jelentve...

4 éve

BernadettH1

Jelentve, de mar nagyon unom,hogy foloslegesen jelentgetek. Erjek mar utol magukat!

4 éve

d.zoli

"Akarok adni egy számitógépet a lányomnak" Szerintemez is jó Kicsit legyünk már rugalmasabbak!

4 éve

ngyzsolt

Miert nem javítanak ezen??

4 éve

benkoati

nagyon idegesít..Minden második mondatom rossz a hülye szórendjük miatt..kezdem unni

4 éve

zetorka

Ebben a leckeben valamiert semmit se javitanak :( Mar nem tudom hanyszor jelentettem

4 éve

ekisz
ekisz

nekem is ugyanaz a bajom: akarok adni....

4 éve

Mamika51

"Akarok adni egy számítógépet a lányomnak." Miért nem jó?

4 éve

Kincskereso

Akarok adni egy számítógépet a lányomnak = elfogadva :) 2014.10.9-én mindenkinek köszönöm, hogy jelentette

3 éve

AdamLorinc3
AdamLorinc3

komputert elfogadhatná.

3 éve

StanczRoza

Miert nem : for my daughter ? Nem tudom mikor for ,mikor to

3 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Ajánlom Rimaszombati Károly Angol nyelvtan 222 pontban c. lényegbevágó, jó humorú, könnyen megérthető könyvét.

3 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Addig is: a for előljáró szó többnyire ok- és részeshatározóként használatos. Tehát miért, minek kérdésre valaki számára, részére stb. Bizonytalan esetben érdemes forgatni a kéziszótárt, abban számos utalásból, példamondatból ki lehet választani a legmegfelelőbbet.

3 éve

Krajnai

az miér tnemjó hogy szeretnék adni egy számítógépet a lányomnak

3 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Jó az is, mert a 'to want' igének van egy szeretnék-beli jelentése is. Ez a szelídebbik változat. Annak, hogy miért nem fogadták el, oka lehet az is, hogy az értékelő program kibővítettsége ellenére sem képes mindig tükrözni a válaszok mérhetetlen sok változatát. Olvass bele időnként a Fórum menübe, ott sok mindenre választ kaphatsz. Jó tanulást!

3 éve

GborKiss0

A lányomnak számítógépet akarok adni. Ezzel mi a baj?

2 éve

zkeresztessy

Borzasztó kényelmetlen az új felületet használni. Rengeteg elütési hibát vétek amiatt, hogy nem lehet elfordítani a képernyőt. Önállóan használni se lehet, mert a tablet-tok vizszintesen tartja a tabletet. Okostelefonon mégmrosszabb, mert függőlegesen tartva még kissebbek a billentyűk. Emiatt sokszor két harom betűt is leütök, a gép meg találomra beír egyet. Megjegyzésem nem a konkrét feladathoz kapcsolódik, csak megint melléütés fiatt hibáztam, és most fogyott el a türelmem.

3 hónapja