1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "It rains cats and dogs."

"It rains cats and dogs."

Traducere:Plouă cu găleata.

February 17, 2014

11 comentarii
Această discuție este blocată.


Croitoru.F

:))...mda bine ca nu e elephants and lion

May 6, 2014

fantomitzah

Traducerea nu are cum să fie logică, adică cuvânt cu cuvânt, tocmai pentru că este o expresie. Probabil când vor fi introduse şi în cursul nostru acele capitole bonus (printre care este şi cel de expresii/proverbe), atunci această propoziţie va fi mutată acolo, deci va fi mai potrivit contextul.

Tocmai de aceea, la traducerea în română se acceptă doar o expresie echivalentă, nu şi ceva de genul "plouă torenţial".

La indicii, pentru "cats and dogs" este sugerat "cu găleata", iar pentru expresia în română este sugerată întreaga propoziţie în engleză. Dacă nu vă sunt afişate decât indiciile pe cuvinte unice, nu şi pe porţiuni din frază, înseamnă că este o eroare de afişare de la ei din program care sperăm că se va remedia în viitor.

March 16, 2014

natyk84

am ramas masca vazind traducerea, sper sa o folosesc

March 28, 2014

Oana87

Consider ca nu e o expresie folosita foarte des si traducerea nu e foarte logica! Multumesc!

February 17, 2014

Mirelyy

e prima data cand aud expresia aceasta, sper sa o folosesc :)

February 27, 2014

MagdaFeraru

daca as folosi-o in Londra s-ar uita lumea la mn ca la felul 14 :))

June 28, 2014

Antonela.

Imi amintesc cand ne-a spus-o profa de engleza :)) mi se pare amuzanta si de atunci am retinut-o :)

March 6, 2014

CorinaGoruian

:)) exista expresia asta si are si o istorie (http://www.worldwidewords.org/qa/qa-rai1.htm) si se foloseste destul de des in UK, acolo unde chiar ploua "cats and dogs"

April 18, 2014

toleaturcanu

am ramas socat

April 12, 2014

severpetri

Traducerea nu e literală.

May 4, 2014

motoras_no1

Eu cred ca are mai multe traduceri,e cam nasol

April 23, 2014
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.