"Itrainscatsanddogs."

Traducere:Plouă cu găleata.

acum 4 ani

16 comentarii
Această discuție este blocată.


fantomitzah
fantomitzah
Mod

Traducerea nu are cum să fie logică, adică cuvânt cu cuvânt, tocmai pentru că este o expresie. Probabil când vor fi introduse şi în cursul nostru acele capitole bonus (printre care este şi cel de expresii/proverbe), atunci această propoziţie va fi mutată acolo, deci va fi mai potrivit contextul.

Tocmai de aceea, la traducerea în română se acceptă doar o expresie echivalentă, nu şi ceva de genul "plouă torenţial".

La indicii, pentru "cats and dogs" este sugerat "cu găleata", iar pentru expresia în română este sugerată întreaga propoziţie în engleză. Dacă nu vă sunt afişate decât indiciile pe cuvinte unice, nu şi pe porţiuni din frază, înseamnă că este o eroare de afişare de la ei din program care sperăm că se va remedia în viitor.

acum 4 ani

natyk84

am ramas masca vazind traducerea, sper sa o folosesc

acum 4 ani

Croitoru.F

:))...mda bine ca nu e elephants and lion

acum 4 ani

Oana87

Consider ca nu e o expresie folosita foarte des si traducerea nu e foarte logica! Multumesc!

acum 4 ani

CorinaGoruian

:)) exista expresia asta si are si o istorie (http://www.worldwidewords.org/qa/qa-rai1.htm) si se foloseste destul de des in UK, acolo unde chiar ploua "cats and dogs"

acum 4 ani

MagdaFeraru

deci nu m-as face de ras cu aceasta expresie, in Uk :))

acum 4 ani

Mirelyy

e prima data cand aud expresia aceasta, sper sa o folosesc :)

acum 4 ani

MagdaFeraru

daca as folosi-o in Londra s-ar uita lumea la mn ca la felul 14 :))

acum 4 ani

Antonela.
Antonela.

Imi amintesc cand ne-a spus-o profa de engleza :)) mi se pare amuzanta si de atunci am retinut-o :)

acum 4 ani

toleaturcanu

am ramas socat

acum 4 ani

severpetri

Traducerea nu e literală.

acum 4 ani

twerksum

mai degraba torrential rains

acum 4 ani

motoras_no1

Eu cred ca are mai multe traduceri,e cam nasol

acum 4 ani

RobertTudo1

Ciudat...

acum 4 ani

AncaEnache

este o expresie populara.luata mota mo asta inseamna.nu stiu expresile populare englezesti.am mai intalnit cazuri aici.nu ar trebui sa ni se ia viata

acum 4 ani

AncaEnache

la mine nu apare asa ceva.imi pare rau

acum 4 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.