1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Fleisch"

"Das Fleisch"

Çeviri:Et

November 5, 2016

4 Yorum


gul38043

Bu der die das eklerini bir türlü beceremedim.bunu daha kolay nasıl öğrenebiliriz.


UnPiccoloCuore

Her kelimenin kendi Artikeli vardır. Kelime ile birlikte ezberleyeceksiniz. İkisini bir gibi düşünün. Artikelleri yapamıyorum diye bir şey yok. Artikeller olmadan Almanca konuşmayı unutun, çünkü yapamazsınız. Her şey Artikel çekimlerine bağlı.


hardnrocker

Der, das, die eklemeyi anlayamadım. Çok karışık.


_melek_kara_7

der,das ve der artikeller yani onlar olmadan kelimenin bir anlamı Olmaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.