Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Das Fleisch"

Çeviri:Et

1 yıl önce

4 Yorum


gul38043

Bu der die das eklerini bir türlü beceremedim.bunu daha kolay nasıl öğrenebiliriz.

1 ay önce

ANL-minecr

Her kelimenin kendi Artikeli vardır. Kelime ile birlikte ezberleyeceksiniz. İkisini bir gibi düşünün. Artikelleri yapamıyorum diye bir şey yok. Artikeller olmadan Almanca konuşmayı unutun, çünkü yapamazsınız. Her şey Artikel çekimlerine bağlı.

3 hafta önce

hardnrocker

Der, das, die eklemeyi anlayamadım. Çok karışık.

1 yıl önce

melek894489

der,das ve der artikeller yani onlar olmadan kelimenin bir anlamı Olmaz

3 ay önce