"Das Fleisch"

Çeviri:Et

November 5, 2016

4 Yorum


gul38043

Bu der die das eklerini bir türlü beceremedim.bunu daha kolay nasıl öğrenebiliriz.

June 29, 2018

UnPiccoloCuore

Her kelimenin kendi Artikeli vardır. Kelime ile birlikte ezberleyeceksiniz. İkisini bir gibi düşünün. Artikelleri yapamıyorum diye bir şey yok. Artikeller olmadan Almanca konuşmayı unutun, çünkü yapamazsınız. Her şey Artikel çekimlerine bağlı.

July 27, 2018

hardnrocker

Der, das, die eklemeyi anlayamadım. Çok karışık.

November 5, 2016

_melek_kara_7

der,das ve der artikeller yani onlar olmadan kelimenin bir anlamı Olmaz

May 12, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.