1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Zug geht nach Österreich…

"Der Zug geht nach Österreich."

Çeviri:Tren Avusturya'ya gidiyor.

November 5, 2016

6 Yorum


NimetUslu

Der Zug fährt nach Österreich. Daha doğru değil mi?


mizinamo

O da kabul ediliyor.


yunus626emre

fahren olmalıydı


Bura217953

Bu cümle akusativ mi


Faruk309668

Burada nach yerine zu kullansak dogru olur muydu?


mizinamo

zu Österreich doğru değil.

Ülke, şehir adları için genelde nach kullanırız: nach Berlin, nach Istanbul, nach Österreich, nach Deutschland.

(Ama: ülke adı dişil (feminin) olsa, in die Schweiz, in die Türkei vs. olur. nach Türkei, nach die Türkei, nach der Türkei demeyiz.)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.