1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir prüfen jedes Auto."

"Wir prüfen jedes Auto."

Çeviri:Biz her arabayı inceleriz.

November 6, 2016

7 Yorum


ktjI2PGF

Bence 'her arabayı deniyoruz' da kabul edilmeli


FerhatPolat_1

Biz şu otomobilleri inceliyoruz olacaktı


Selcen_Ozturk

jedes'in şu anlamı yok


yamanbey

biz arabayi inceliyoruz olmamasinin sebebi nedir neden her olmasi lazim ?


Selcen_Ozturk

jedes = her

lütfen cümledeki kelimeleri dikkatli okuyun ve altındaki verilen anlamlara bakın :)


humetin

prüfen =

die Prüfung =


humetin

Habt ihr jedes Auto nachgeprüft? =

NACHprüfen =

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.