Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You are a girl."

Çeviri:Sen bir kızsın.

4 yıl önce

18 Yorum


senanisa

Yalniz orada cogul yok are ne alaka anlamadim

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

are çoğullara gelir diye bir şey yok

  • I am
  • you are (sen)
  • he/she/it is
  • we are
  • you are (siz)
  • they are
3 yıl önce

TyraelMaltheal_7

I = am , You we they = are , He she it = is gelir yanlarına bu bir kural.

3 yıl önce

Ramazan818927

Nasil yani are anlamadım

3 yıl önce

baskentli.dg

You sen ve siz anlamına gelir siz çoğul olduğu için are kullanılır .

3 yıl önce

gamzesuleyman

Cogul olmasina gerek yok burada srn to be den yararlanacaksn you ya karsilikkta are gelir

2 yıl önce

tubitter

ARE NİYE GELDİ DİYENLER GERİ DONUP KONULARA TEKRAR CALISIN

3 yıl önce

cemilkskn

Cümlede yüklem varsa am, is, are kullanılmaz. Eğer yüklemsiz tanım cümlesiyse am, is, are kullanılır

3 yıl önce

ulayce

Are nedemek nerelerde kullaniliyo nicin kullaniliyo

4 yıl önce

mustafanle

Yardımcı fiil. Özneden sonra gelir. He-she-it'den sonra is, I'dan sanra am, you-we-they'den sonra are kullanılır.

4 yıl önce

gamzesuleyman

Are cogullara gelmez boyle birsey yok to be den kaynakli are var orada you are olur you is olmaz

2 yıl önce

Eyll284397

Sen bir kizsin

1 yıl önce

apoflu

söylerken you a girl diyo

1 yıl önce

OkyanusSude

Hayırrr are çoğul is tekil...

1 yıl önce

belginyama1

İngilizcede bildiğimiz anlamda "sen" yok. Kibar adamlar, arkadaşına bile siz der. Ama arkadaş onun "sen olduğunu bilir:)

1 yıl önce

EcemUygun

yanlis soru buauna puan gisiyo ama uaaaaaaa

1 yıl önce

__ThE__MoNsTeR__

arkadaslar uygulama 7 gunden sonra ucretlimi oluyo ?

2 ay önce

CollectorCat

Aynı şeyi yazdığım halde yanlış olarak gösterdi çıldırıcam kaç defa yaptı bunu

2 gün önce