"You are a girl."

Çeviri:Sen bir kızsın.

4 yıl önce

41 Yorum


senanisa

Yalniz orada cogul yok are ne alaka anlamadim

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

are çoğullara gelir diye bir şey yok

  • I am
  • you are (sen)
  • he/she/it is
  • we are
  • you are (siz)
  • they are
3 yıl önce

TyraelMaltheal_7

I = am , You we they = are , He she it = is gelir yanlarına bu bir kural.

3 yıl önce

Ramazan818927

Nasil yani are anlamadım

3 yıl önce

baskentli.dg

You sen ve siz anlamına gelir siz çoğul olduğu için are kullanılır .

3 yıl önce

gamzesuleyman

Cogul olmasina gerek yok burada srn to be den yararlanacaksn you ya karsilikkta are gelir

3 yıl önce

imanazKurt

"You a girl."diye bir cümle olmaz.Are ingilizce kelimesini koymak lâzım.Bir arkadaşımızın dediği gibi de olacak:YOU İKİ ANLAMA GELİR:SEN VE SİZ. SİZ ÇOĞUL OLDUĞU İÇİN, ARE ( OKUNUŞU AR) DA ÇOĞUL YA.

2 yıl önce

RabiaNihan

You is değil, you are olarak kullanılır. Bu bir kalıptır.

2 yıl önce

Ayenur357908

Teşekkürler

1 yıl önce

deniz469635

Kural öyle

3 yıl önce

esra311158

Salaklaşma

3 yıl önce

silayolak7694209

Bende anlamadım are orda girl demiş

3 yıl önce

burak742879

Aynen bende anlamadim

3 yıl önce

CanerKseda

Bende anlamadım yani orda çoğul olan s takısı gelmemiş

2 yıl önce

tubitter

ARE NİYE GELDİ DİYENLER GERİ DONUP KONULARA TEKRAR CALISIN

3 yıl önce

cemilkskn

Cümlede yüklem varsa am, is, are kullanılmaz. Eğer yüklemsiz tanım cümlesiyse am, is, are kullanılır

4 yıl önce

__ThE__MoNsTeR__

yuklem ne ?

4 ay önce

ulayce

Are nedemek nerelerde kullaniliyo nicin kullaniliyo

4 yıl önce

mustafanle

Yardımcı fiil. Özneden sonra gelir. He-she-it'den sonra is, I'dan sanra am, you-we-they'den sonra are kullanılır.

4 yıl önce

gamzesuleyman

Are cogullara gelmez boyle birsey yok to be den kaynakli are var orada you are olur you is olmaz

3 yıl önce

sema821835

iyi de cümlede to be yok ki....

2 yıl önce

Eyll284397

Sen bir kizsin

1 yıl önce

apoflu

söylerken you a girl diyo

1 yıl önce

OkyanusSude

Hayırrr are çoğul is tekil...

1 yıl önce

belginyama1

İngilizcede bildiğimiz anlamda "sen" yok. Kibar adamlar, arkadaşına bile siz der. Ama arkadaş onun "sen olduğunu bilir:)

1 yıl önce

EcemUygun

yanlis soru buauna puan gisiyo ama uaaaaaaa

1 yıl önce

__ThE__MoNsTeR__

arkadaslar uygulama 7 gunden sonra ucretlimi oluyo ?

4 ay önce

CollectorCat

Aynı şeyi yazdığım halde yanlış olarak gösterdi çıldırıcam kaç defa yaptı bunu

1 ay önce

PnarAltnok1

You is olması gerekmiyor mu? Ne demek you are yaa? Sen diye bişey mi var kraliyet dilinde?

1 ay önce

hsynlight

you girl diyecek değiliz değil mi ?:)

2 yıl önce

ferhan815247

Hmm

2 yıl önce

ozan436419

aynen

1 yıl önce

mctfrt
mctfrt

Uygulama çok güzel

1 yıl önce

fatihmajor

üç etti doğru yazıyorum yanlış veriyor

1 yıl önce

melik881134

Tesekkur ederim

3 yıl önce

beyza809754

Arkadaşla algılamıyor

2 yıl önce

mehmet689645

Ben böyle ingilizce kuralının. ...

2 yıl önce

sevval_541

Bence are ile bir kalıp

2 yıl önce

DilanBalii

Anlaşılmıyor a takisini duyamadim yq

2 yıl önce

Fatihkrakus

Are, is, vb. Kelimeler neye göre kullanılır?

2 yıl önce

omer.levent

girl okunuşu hatalıydı bence

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.