"Annelerin çocukları vardır."

Çeviri:The mothers have children.

4 yıl önce

8 Yorum


smanovic

Neden their kullanmaliyiz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

their kullanmak zorunda değilsiniz, en mantıklı çeviri "The mothers have children".

"own" kullanmak istediğinizde ise her zaman own ile beraber kimin kendine aitse onu belirtmek zorundasınız. "The mothers have own children", "I have own computer", "she has own house" şeklindeki cümlelerin hiçbir anlamı yoktur. Ancak "The mothers have THEIR own children", "I have M own computer", "she has HER own house" diyebiliriz.

3 yıl önce

gocmen_05

The mothers have the children. niye olmaz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sahiplik belirtilirken asla "the" kullanılmaz. "have the..." kullandığımız zaman sadece yer belirtmiş oluruz; "çocuklar annelerde"

3 yıl önce

mustafa225
mustafa225

Neden has degil de have

4 yıl önce

osman2548

Mustafa ingilizce de I you ve they have olur.has olması için he she veya it olmalıydı

3 yıl önce

nmilenf

cogul olduğu icin have kullanilir

3 yıl önce

killem.all1

Bu cumlede bana has ile have arasindaki farki biri anlatabilir mi?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.