1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Annelerin çocukları vardır."

"Annelerin çocukları vardır."

Çeviri:The mothers have children.

February 18, 2014

37 Yorum


gocmen_05

The mothers have the children. niye olmaz


Selcen_Ozturk

sahiplik belirtilirken asla "the" kullanılmaz. "have the..." kullandığımız zaman sadece yer belirtmiş oluruz; "çocuklar annelerde"


Elftna

İkinci bir the ya gerek yok olabilirdi de burada kullanılmaz


smanovic

Neden their kullanmaliyiz


Selcen_Ozturk

their kullanmak zorunda değilsiniz, en mantıklı çeviri "The mothers have children".

"own" kullanmak istediğinizde ise her zaman own ile beraber kimin kendine aitse onu belirtmek zorundasınız. "The mothers have own children", "I have own computer", "she has own house" şeklindeki cümlelerin hiçbir anlamı yoktur. Ancak "The mothers have THEIR own children", "I have M own computer", "she has HER own house" diyebiliriz.


S_e_c_r_e_t

Çünkü their onların demek soruda anneler diyor


seyyahgezg

their değil the çoğul anlamı katıyor


mustafa225

Neden has degil de have


osman2548

Mustafa ingilizce de I you ve they have olur.has olması için he she veya it olmalıydı


nmilenf

cogul olduğu icin have kullanilir


mkp64498

çünkü mothers diyo mother değil


seyyahgezg

yorumlarımı beyenirseniz yada altına bişey yazarsanız size 3 lingot veririm il 3 kişi hadi acele edin 2 gününüz var


ayedalkl1

anneye !the! eklemedim. yanlış dedi.neden?


Furkan.96

The mothers has children neden olmadı ?


HamitKapal

Niye ."childrens" değil


ayen907175

Doğru yaptığım halde yanlış dedi


yaren469032

soruda çocukları diyor fakat childrens kabul edilmiyor


killem.all1

Bu cumlede bana has ile have arasindaki farki biri anlatabilir mi?


zeliha618509

I you we they - have he she it - has gelir


zeliha618509

He she it ise has I you we they ise have kullanılır


HasanErdonmez

The mothers have The daougter has Açıklayabilir misiniz?


Vingianezzar

Neden ''There are children of mothers.'' olmadı?


Selcen_Ozturk

Sahiplik için asla there is/there are kullanılmaz. "Benim ...'m var", "Onların ...'sı var" kalıbı Türkçedeki bir enteresanlık. There is/there are sadece "bir elma var", "masada kağıt var" gibi aitlik belirtmeyen cümleler için kullanılır


ismail-e.a.

"The mothers have own children"ı kabul etmedi. Ama neden "the mothers have got children"i kabul etti?


Selcen_Ozturk

"own" kullanmak istediğinizde ise her zaman own ile beraber kimin kendine aitse onu belirtmek zorundasınız. "The mothers have own children", "I have own computer", "she has own house" şeklindeki cümlelerin hiçbir anlamı yoktur. Ancak "The mothers have THEIR own children", "I have M own computer", "she has HER own house" diyebiliriz.


MetinMese

"The mothers have their own children." Bu cevabımı kabul etti.


GlistanKas

Their kullninca anlam bozulmuyor mu


JaleEsedov

Mothers' olmaliydi neden mothers yazdi kkii


iitenbilen

"The mothers have childrens" neden olmuyor?

children yazmış


Selcen_Ozturk

children zaten child'ın çoğulu, childrens diye bir şey yok


ferdi48130

Düzensiz coğul child= çocuk, children= çocuklar, childrens= çocuklarlar :)

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.