1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Annelerin çocukları vardır."

"Annelerin çocukları vardır."

Çeviri:The mothers have children.

February 18, 2014

16 Yorum


gocmen_05

The mothers have the children. niye olmaz


Selcen_Ozturk

sahiplik belirtilirken asla "the" kullanılmaz. "have the..." kullandığımız zaman sadece yer belirtmiş oluruz; "çocuklar annelerde"


gl4rs

Teşekkürler


SerpilYilm5

Selcen hanım bu cümlede isim tamlamasi yok mudur?Annelerin çocukları


smanovic

Neden their kullanmaliyiz


Selcen_Ozturk

their kullanmak zorunda değilsiniz, en mantıklı çeviri "The mothers have children".

"own" kullanmak istediğinizde ise her zaman own ile beraber kimin kendine aitse onu belirtmek zorundasınız. "The mothers have own children", "I have own computer", "she has own house" şeklindeki cümlelerin hiçbir anlamı yoktur. Ancak "The mothers have THEIR own children", "I have M own computer", "she has HER own house" diyebiliriz.


_duolingolove_

Çünkü their onların demek soruda anneler diyor


mustafa225

Neden has degil de have


osman2548

Mustafa ingilizce de I you ve they have olur.has olması için he she veya it olmalıydı


nmilenf

cogul olduğu icin have kullanilir


LimpidFalcon

Çünkü mothers çoğul ve çoğulda has kullanılmaz. Mesela my brothers have shoes gibi


coffeevecikolata

sahiplik belirtilirken "the" kullanilmaz "have/has the.." yer belirtir. the mothers have the children = çocuklar annelerinde the mothers have children = annlerin çocukları vardır.


Nitako_Nakamura

Mother yerine yanlışlıkla (veya dalgınlıkla) Metallica yazdım sjsjjsjsjsjsjsjs


Rahelcem

The mothers dememizin manasi ne belli bir anneden bahsedilmiyo ki.Genel olarak anneler gibi algiliyorum.Bana fazla bir the gibi geliyor


YamurUkan

yanlış salak ❤❤❤ babam detiki


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.