"Idonotwanttoseethatman."

Fordítás:Nem akarom látni azt a férfit.

4 éve

17 hozzászólás


karilaci

I do not want to see Batman

4 éve

..BATMAN..

2 éve

marcimacska
marcimacska

:))))))))

4 éve

adda76
adda76

:-D

4 éve

oXcsillagXo

Ezen behalok.... :'D

3 éve

jokutine

a man fordítása nem lehet ember?

4 éve

Balupapa

De, és ha te jelentetted volna én most nem szívnék....

4 éve

tsutsok

Nekem sem fogadta el az embert... Én is jelentettem.

4 éve

cerebrolavator

És nekem se. Bejelentem én is.

4 éve

brutus01

Én is ezért szívtam, de bejelentettem.

4 éve

BernadettH1

Nekem se fogadta el

4 éve

barnak01
barnak01

Nem tudom, hogy mikor jelentettétek (man, ember) de még most sem fogadja el. Én is buktam és jelentettem.

4 éve

Morzdomigron

szintúgy

4 éve

barnak01
barnak01

Én barom megint beleestem! Man az csak férfi lehet és ember nem. :-(

4 éve

cerebrolavator

és bejelentettem még egyszer :)

4 éve

j.kati
j.kati

Nekem sem fogadta el, hogy "Nem akarom látni azt az embert."

4 éve

Somogyi0

"man" elé miért nem kel a "the" ?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.