1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A baba a szülők között alszi…

"A baba a szülők között alszik."

Fordítás:The baby sleeps among the parents.

February 18, 2014

17 hozzászólás


Andrea_Papp

Itt a between lett volna helyes szerintem, mert ket szülő között alszik


Katabakacsi

az AMONG.. mindíg több dolog kozott, hány szülője van a babának?


Johnny209255

Jaj, hát biztosan ott vannak a nagyszülők is! ;)


szekeres.b

Hány szülője? Kettő. Az is több. Nincs meghatározva, hogy az among kettőnél több dologra utaljon...


Katabakacsi

hello.. AMONG. :for choices that involve more than two two items.. Between: only and always two distinct words.. I hope I could help..


kalmars

Néha érthetetlen, hogyan bízzák ilyen emberre az összeállítást. Amúgy az alkotók szándéka jó


vasvariistvan

Már elfogadja a "between" - t.


Pola51

Nekem nem fogadta el még. Szerintem az among akkor jó, ha csoport között van vki, vagy vmi.


TrkLszl10

Mi egy példával tanultuk meg az among használatát. El kell képzelni egy fiókot amiben sok zokni van, és ezek között található valami. Na ez az among.


AnnaFarkas7

vasvariistvan: nem fogadja el 2021.09.18.


vasvariistvan

El kellene. Nézd meg nem hiányzik-e a névelő. Ha az is rendben van bejelentendő hibaként.


nocy14

Egyetértek, between csak két dolog között lehetséges. A baba viszont aludhat akár 23 szülő között is, csak ennek semmi értelme.


aptg.gabi

Szerintem nincs meghatározva, hogy hány szülő között alszik. Pláne nem írták, hogy a saját szülei között, ezért mind a két megoldás jó.


Kati83550

Már elfogadja a between-t ha a "parents" előtt ott van a "the".


malackutya

among/between t targyaljuk! hogy jon ide a "the" ? (Vagy gondoltad, h nem kell leforditanod? De az csak rolad szol.)


fazekas-peter1

"a szülők között" így jön ide a "the".

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.