"The girls and the boys read."

Çeviri:Kızlar ve oğlanlar okur.

February 18, 2014

92 Yorum


lesta05

oğlanlar yerine çocuklar yazdım ve hata verdi.

January 29, 2015

Gizem939714

Çocuklar kids demek cinsiyet belirtmiyor hem kiz cocuk hemde erkek cocuk icin kullanilir

July 28, 2015

crazyboy8

Evet

September 9, 2015

berbeyboz

Çünkü: Oğlanlar=boys Çocuklar=childiren

March 26, 2016

Gkhan148110

Cocuklar=Children Oglanlar,erkekler=Boy

August 9, 2015

kemalbar1

tabi verir abi kızlarda çocuk

October 1, 2015

Mr.NO_06

×

August 8, 2019

HicretDade

child çocuk çünkü

September 24, 2017

cross781

children çocuklar demek

December 30, 2018

kaan.Murat

sırası önemli mi?

December 13, 2014

firework.

Evt

December 24, 2014

ptqelcr

Nasıl sıranın önemi var, anlamsal olarak birinin diğerinin önünde olması tek bir cümle için belirli değil ki. Her and ile bağlanan şeyde ikinciyi ikinci sırada mı çeviriyoruz sanki. Anlama göre o and lerin sağı ve solu yer değiştiriyor. Bu cümlede de yazan kişinin bilinç altı, cinsiyet ve bir çok neden ile Oğlan ile başlayabilir. Anlam olarak birebir aynı olan bir şeyin yanlış kabul edilmesi hatadır. Biz yanlış ise bu yanlış detaylı kaynaklar ile açıklanması gerekir. Kuru kuruya düz mantık ile işler yürümez. Ki bir çok, çok .ok fazla çeviri kitap var buna göre hepsi yanlış o zaman :D O elemanlar İngilizce bilmiyor :D

December 9, 2015

incikin_

"Boy" ve "girl" sözcüklerin anlamını bilip bilmediğiniz de test edildiğinden sıralama önemli.

August 21, 2016

elfzehir

evt önemli

September 12, 2016

cross781

evt

December 30, 2018

NineTheme

The kullanildiginda " bu" anlmina mi geliyor?

February 18, 2014

BoySmiler1

Hayır the bilinen bisey icin kullanılır. Mesela yolda kopek gördün dog (köpek) dersin ama yolda senin veya arkadasinin yani tanidigin bi kopegi gördün the dog dersin. Umarım anlatabilmisimdir :D

July 7, 2015

incikin_

Bu: This (tekil için) veya These (çoğul için).
This girl: Bu kız
These girls: Bu kızlar

"The" ise:

Belirli bir nesne/insan/hayvan vs.den bahsediyorsak (Yani karşımızdaki tam olarak hangi nesne/insanvs.den bahsettiğimizi biliyorsa "the" kullanıyoruz.

A girl = Bir kız

Herhangi bir kızdan bahsediyor olabilirim.

The girl = Kız

Hangi kızı kastettiğimi konuştuğum kişi biliyor. Örneğin o an gözümüzün önünde olan kız veya az önce bahsi geçen kız.

girlS = kızLAR

(-S takısı nedeniyle çoğul) Genel olarak kızlar (belli bir kızı kastetmiyorum. İşte zaten kızlar da şöyledir, hep böyle yaparlar bık-bık...

the girlS = kızLAR

(-S takısı nedeniyle çoğul) Hangi kızları kastettiğimi konuştuğum kişi biliyor. Örneğin o an gözümüzün önünde olan birkaç kız veya az önce bahsi geçen kızlar.)

Ayrıca daha ayrıntılı bir açıklama isterseniz:
The "meselesi":
comment/1646458

October 1, 2017

Bedirhan979517

helal ya boyle uzun nasil yaziyor

March 14, 2019

Polatk2007

sözcüğü belirtmek için kullanılır

October 9, 2016

aliihsanatakaya

kızlar ve oğlanlar kitap okur dedim yanlış dedi

February 18, 2016

MeteUlku

Read, sadece "okumak" demektir. Kitap okumak = read a book

February 18, 2016

oOCeRKeSSOo

"Kızlar ve çocuklar okur" yazdım ve kabul etmedi

July 2, 2016

MeteUlku

"boy" = "oğlan/erkek çocuğu" / "children/kids" = "çocuklar"

July 2, 2016

nezka3

Oğlanlar ve kızlar okur yerine kızlar ve oğlanlar okur yazdım.

July 17, 2016

incikin_

Sözcüklerin anlamını bilip bilmediğiniz de test edildiğinden sıralama önemli.

August 22, 2016

erhan788184

erkekler dedim başka tercüme dedi ve doğru bildi

April 18, 2019

mertasehades

Ben mi yanlis anliyorum yoksa read yerine will li birsey diyor sanki.nese hayirlisi .d

November 5, 2014

firework.

Hayır read diyor yanlış anlamaniza gerek yok

December 24, 2014

cangunduz.

çocuklar kelimesini kabul etmedi

March 16, 2015

Duygu12345

Erkekler olmuyo oglanlar oluyo sacma

March 19, 2015

yuksel61

erkekler oluyor

March 21, 2015

AnlKadir

Kızlar ve oğlanlar okur değilde Kızlar ve oğlanlar okurlar daha mantıklı olur bence ama aynı şey demek olduğu için doğru deniliyor.

August 9, 2015

cahitcsu

Kız ve erkek çocukları okur yanıtımı da kabul etmeli bence

August 26, 2015

evvalSELUK

ilk dikkatsizlik yüzünden yüzünden yanlış yaptım fakat doğru olan `; kızlar ve oğlanlar okur olacaktı çünkü sonlarında (s) takısı olmalıydı...

September 5, 2015

MyuraJinsei

boy oğlan çocuk demek değilmi çocuklar yazdım hata verdi ama

November 19, 2015

aylinkoak

haklısınız

November 25, 2015

cagdas123

NEDEN SADECE THE KOYMADIĞIM İÇİN KABUL ETMİYORSUN WHY !!!!!

January 13, 2016

incikin_

"The" koyup koymamanız cümlenin anlamını değiştiriyor.

● "Girls and boys read." derseniz,
bütün kızlar ve oğlanlar hakkında genelleme yapıyorsunuz.

●"The girls and the boys read." derseniz
belli bir grup kız ve erkekten bahsediyorsunuz.
Konuştuğunuz kişi hangi kız ve oğlanları kastettiğinizi biliyor.

August 22, 2016

denizz.ozturk

ya bir kaç kişi sormuş ama cevap yok.Neden okuyor olmuyor?ben kızlar ve oğlanlar okuyor yazdım kabul etmedi okur olmalı diyor

January 20, 2016

MeteUlku

Çünkü "okur" geniş zaman, "okuyor" ise şimdiki zaman. "Kızlar ve oğlanlar okuyor." cümlesi "The girls and the boys are reading." olurdu.

February 11, 2016

29Hamza25

Oğlan = Erkek demek. Bİraz kelime hazinenizi geliştirin

February 10, 2016

RikkilousPT

kızlar ve çocuklar okur dedim kabul etmedi

August 21, 2016

incikin_

"Boy" dediğimizde "oğlan/erkek çocuğu" anlaşılıyor; oysa "çocuk" sözcüğünde cinsiyeti belli değil; yani tam karşılığı "child". Sanırım bu nedenle çeviriniz kabul edilmedi.

August 21, 2016

yavuzpolat2

Hatalı tercümedekinin aynisini yazdığım halde yanlis dedi

August 22, 2016

MeteUlku

Bu tarz durumlarda biz sizin verdiğiniz cevabı göremeyeceğimizden dolayı ekran görüntüsü alıp cümlenizi rapor edin.

August 22, 2016

XCENKX359

kızlar ve erkekler okur da olur! YALNIŞ BENCE

November 17, 2016

Turanalar

çucukları kabul etmesi lazım.

February 11, 2017

MemetAli31

Kadınlar ve erkekler okur dedim hata yaptı.

May 25, 2018

Kaankrcn35

The kullanmadan da girls and boys read olmuyor mu ? Girls kızlar boys ise oğlanlar demek zaten. Su the çok karışık

July 26, 2018

GultenYete

Hdrgdgzgdgeyru

September 10, 2018

GultenYete

Sgehd

September 10, 2018

esger135438

Kizlar ve oglanlar okuyor yazdim yanlis dedi

September 14, 2018

ayaz792052

Benim dediğimi anlamıyorsan ben napabilirim ?

November 20, 2018

aytac602283

Çözmeye çalisiyorum ))

November 30, 2018

aytac602283

Bu kizlar ve erkekler okur

November 30, 2018

ece735669

child ve childiren arasındaki fark ne?

March 12, 2019

fuad196912

Okuyorlar yazdim yanlis verdi

April 4, 2019

HyperNyost

Ben bi cumle yazdim yanlis dedi fakat ayniydi

May 25, 2019

ewlem1

Doğru söylüyorum yanlış diyor

June 25, 2019

Mr.NO_06

Ayn

August 8, 2019

whitehelp

Arkadaşlar türkçe kelimelere bastığınızda ingilizcesi ve aynı şekilde ingilizce kelimeye bastığında türkçesi çıkıyor

September 6, 2019

MuhammetAa

(Oğlanlar ve kızlar okurlar) yazmışım. Tüh be, böyle yanlışlık olur mu

August 13, 2015

yamurdamla17

oğlan yerine erkekler yazadım hemen hata verdi

May 29, 2017

Hamza843287

kızlar ve oğlanlar okurlarda ola bilırdi

June 4, 2017

ZehraBerin1

bende kızlar ve oğlanlar okur dedim yanlış dedi ama aynısını yazdım (çeviridekinin aynısını)

July 4, 2017

Ayeglenkyl

Mikrofon butonu çalışmıyor.

July 24, 2017

Edaanga

Gril yazdım grils yazmadım diye hatalı

August 27, 2017

MustafaAkt738918

Ben almanin

September 5, 2017

edakaya123

oğlanlar yerine çocuklar yazdım geçenkinde kabul etmedim die gene aynısını yaptı

September 13, 2017

SudeAtalay1

Konusmali daha iyi

September 24, 2017

MelihAkpin1

Sesimiz nasıl gidecek.

October 1, 2017

hsanakrca

Ieijwjwiejejjejhrjejjdjskdkjdjdkddkmsjsksksssmjdjxksjsjjdjdjdjdkdkskdkjdjkdkskssk

October 6, 2017

SooNTurK2

kızlar ve oglanlarmıs dddd

beyler wolfteam oynayan varmı

October 16, 2017

AdemHavvan1

kızlar ve erkekler okur değil mi? cevap

October 23, 2017

Cool_Girl505

bir kız ve bir erkek okur dedim yanlış dedi :(

November 4, 2017

firdevsdem2

okuyor yazdım kabul etmedi okur la farkı ne

December 2, 2017

evki753556

Read ile reads arasındaki farkı biri açıklayabilirmi

December 8, 2017

mehmetali0102

aynen çoçuklarda olmalı

May 4, 2015

adlerugur

Cogul olduğun dan bende okurlar dedim

June 23, 2015

BilgehanKartal

oğlanlar ve kızlar okur yazdım hata verdi

August 1, 2016

MeteUlku

"Kızlar ve oğlanlar" olmalı.

August 1, 2016

gamzeiftci

oğlan ve kız çocukları okur dedim hata verdi zaten orda lar eki verdim

April 10, 2017

incikin_

"Oğlan ve kız çocuklar" dediğimizde tek bir oğlan anlaşılıyor. Bir de sanırım "oğlan çocuklar" gibi Türkçede pek kullanılmayan bir tamlama oluşuyor isteneden.

October 29, 2017

omerbesir

oğlanlar değil çocuklar üstüne gelince yazıyo

April 22, 2015

umutali123

ya okur ile okuyor arasında ne fark var üfffffff :[

May 6, 2015

27BigBoss

oğlan çocuk aynı neden hata veriyor

July 9, 2015

naginni679

oğlanlar yerine erkekler olsa daha güzel olur Türkçede baya yozlaşmış kelime oğlanlar

August 14, 2016

ahmetkrgl

neden "kızları" olmadı.

September 14, 2014

Elifnazz12

Çünkü girls kızları değil kızlar anlamına geliyor

January 9, 2015

MuhammetAa

Kızları (his/her/their/... girls) anlamına geliyor

August 13, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.