1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Where is she at?"

"Where is she at?"

Vertaling:Waar is zij?

February 18, 2014

17 opmerkingen


Wilme1952

Wat doet het woordje 'at' in de zin—

February 18, 2014

Celine1988

In dit geval mag je het woord at weglaten. Het is omgangstaal om het woordje at toe te voegen en wordt het meest gebruikt om aan te geven dat je specifiek vraagt waar iemand is. Bijvoorbeeld je belt met iemand in de auto en je wilt weten wat de locatie van de persoon is, dan zeg je:

Where are you at?

Als je alleen "Where are you" vraagt, dan is niet eenduidig of je naar de locatie van de auto vraagt of de locatie van de persoon (in de auto).

Maar in deze zin is het woordje at overbodig.

February 25, 2014

Ciepvanduijn

wow, dat weet jij goed!

April 23, 2014

medi20015

Thanks, leerzaam

September 1, 2015

NCThom

Deze zin is niet correct Engels. Ik weet niet waarom het hier is. Gewoon "Where is she?" Ik raad aan om niet te leren om het "at" toe te voegen.

March 16, 2019

Janke53

Why at ?

December 9, 2015

Gotrah1

"Waar is zij naartoe", wordt fout gerekend, krijg als vertaling, "Waar is zij heen", maar dat is toch precies hetzelfde?

May 12, 2017

Gotrah1

Ik had geschreven "Waar is zij heen", dit wordt fout gerekend, als antwoord krijg ik " Waar is zij naartoe", wat volgens mij precies hetzelfde is als mijn vertaling. Waarom wordt dit fout gerekend?

May 12, 2017

CorneliaVa4

Omdat ze het zelf soms niet weten

September 25, 2018

[gedeactiveerde gebruiker]

    Where is she at? is informal non-standard English. In this stage of learning it is better to learn standard English that you can use in normal everyday conversations.

    May 17, 2019

aannnna

    stomme zin!!

    February 27, 2014

hendy3

    waarom staat het woordje at in die zin, volgens mij overbodig, en betekent het nu: waar is ze bij

    October 30, 2014

verdian45

    "Where is she at?" klinkt als "Waar is zij opuit? " (=wat wil ze bereiken, waar loert ze op)

    Is dat niet zo??

    September 30, 2018

verdian45

    Ik lees het als: Waar is zij opuit? (Waar loert ze op? Wat voert ze in haar schild?)

    March 16, 2019

himal674109

    Waarom?

    April 8, 2019

himal674109

    Dat at is niet leuk.

    April 8, 2019

Hafida121212

    Waarom die .... at .... daarachter

    May 29, 2019
    Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.