Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlanların kedisi"

Çeviri:The boys' cat

0
4 yıl önce

21 Yorum
Tartışma kilitli.


Gamzezdemi

Konmasa olmuyor mu ?

1
4 yıl önce

ertankayku

Olmuyor demek ki :)

1
4 yıl önce

blow12

the boys cat neden olmuyor ki anlamadım cümlenin başında zaten the ile kedinin kimin olduğunu belli ediyor yukarıdan tırnak koymak neden. Açıklarsanız çok sevinirim

1
4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

oyle yazdığımızda "oğlanlar kedi" gibi anlamsız yanyana iki kelime oluyor, aitlik olduğunu bildirmemiz için kesme işareti gerekli

1
4 yıl önce

Goalunited

The boys' are cat Çevirisi nedir?

1
4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

The boys' are cat in hiçbir anlamı yok aslında. The boys' are cats olsa, oğlanlar kedidir, olurdu

2
4 yıl önce

rrp008

Oğlanlar kedidir oluyor

0
4 yıl önce

erhandirek

The boys's olursa yanlis mi olur ?

0
4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet.

3
4 yıl önce

dorduncute

Boy's kabul etmiyor boys' olacakmış

0
4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlis cunku

boy's = oglanin

boys'= oglanlarin

33
14 yıl önce

Elif_Duygu

Selcen hanım, konuşurken nasıl olucak peki ?

0
4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

konuşurken fark yok boy's, boys', boys arasında

1
4 yıl önce

semanur_BELIEBER

the boys' have a cat neden olmaz??

0
4 yıl önce

SaM-55

O zaman Sen cumleye var kelimesi de eklersn sahiplik eklersn. Yani oglanlarin kedisi var olur ceviride.. Ama bu haliyle sanli isaret eder gbi bu oglanlarin kedisi bla bla bla :-)

3
4 yıl önce

rrp008

The boy's cat neden olmaz

0
4 yıl önce

semanur_BELIEBER

boy's = oglanin , boys'= oglanlarin

1
4 yıl önce

Eluveitie-

The boy is cat dedim yanlış kabul etmesi çok saçma geldi..

0
4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

oğlan kedidir gibi bir şey demişsin olmaz tabii!

1
4 yıl önce

GnayMalta

The boys's ile The boys' aynı anlama gelmiyor mu?

-1
4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

boys's diye bir şey yok

9
4 yıl önce