"Oğlanların kedisi"

Çeviri:The boys' cat

February 18, 2014

21 Yorum
Tartışma kilitli.


dorduncute

Boy's kabul etmiyor boys' olacakmış

March 18, 2014

Selcen_Ozturk

yanlis cunku

boy's = oglanin

boys'= oglanlarin


erhandirek

The boys's olursa yanlis mi olur ?


blow12

the boys cat neden olmuyor ki anlamadım cümlenin başında zaten the ile kedinin kimin olduğunu belli ediyor yukarıdan tırnak koymak neden. Açıklarsanız çok sevinirim


Selcen_Ozturk

oyle yazdığımızda "oğlanlar kedi" gibi anlamsız yanyana iki kelime oluyor, aitlik olduğunu bildirmemiz için kesme işareti gerekli


Goalunited

The boys' are cat Çevirisi nedir?


Selcen_Ozturk

The boys' are cat in hiçbir anlamı yok aslında. The boys' are cats olsa, oğlanlar kedidir, olurdu


rrp008

Oğlanlar kedidir oluyor


Eluveitie-

The boy is cat dedim yanlış kabul etmesi çok saçma geldi..


Selcen_Ozturk

oğlan kedidir gibi bir şey demişsin olmaz tabii!


Gamzezdemi

Konmasa olmuyor mu ?


ertankayku

Olmuyor demek ki :)


Elif_Duygu

Selcen hanım, konuşurken nasıl olucak peki ?


Selcen_Ozturk

konuşurken fark yok boy's, boys', boys arasında


semanur_BELIEBER

the boys' have a cat neden olmaz??


SaM-55

O zaman Sen cumleye var kelimesi de eklersn sahiplik eklersn. Yani oglanlarin kedisi var olur ceviride.. Ama bu haliyle sanli isaret eder gbi bu oglanlarin kedisi bla bla bla :-)


rrp008

The boy's cat neden olmaz


semanur_BELIEBER

boy's = oglanin , boys'= oglanlarin


GnayMalta

The boys's ile The boys' aynı anlama gelmiyor mu?


Selcen_Ozturk

boys's diye bir şey yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.