1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ez a körzet fővárosa."

"Ez a körzet fővárosa."

Fordítás:It is the capital city of the district.

February 18, 2014

7 hozzászólás


batika75

"City" nélkül is helyes és el is fogadja. :)


bajer.agnes

Capital city? Simán csak capital a főváros, nem?


tothcila

Úgy is jó, nekem elfogadta. A capital nem csak fővárost jelent. Pl. capital letter, nagy betű, ezért nem baj, ha kiteszik a city szót.


BiddyB

A district elé miért kell névelő???????


TthKlmn

Mert "A" körzet


BerkesSndo

A "district" helyett a "region" miert nem jo

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.