"Ez a körzet fővárosa."

Fordítás:It is the capital city of the district.

4 éve

7 hozzászólás


batika75
batika75

"City" nélkül is helyes és el is fogadja. :)

4 éve

bajer.agnes

Capital city? Simán csak capital a főváros, nem?

4 éve

tothcila
tothcila

Úgy is jó, nekem elfogadta. A capital nem csak fővárost jelent. Pl. capital letter, nagy betű, ezért nem baj, ha kiteszik a city szót.

4 éve

dogeemaci

Szerintem is

4 éve

BiddyB

A district elé miért kell névelő???????

3 éve

TthKlmn
TthKlmn

Mert "A" körzet

5 hónapja

BerkesSndo

A "district" helyett a "region" miert nem jo

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.