1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şehir iki milyonluk bir nüfu…

"Şehir iki milyonluk bir nüfusa sahiptir."

Çeviri:The city has a population of two million people.

February 18, 2014

14 Yorum


Chotanak

the city has two million populations olabilir mi?


Efkan75295

People neden kullanılmış


ae4RbK

The city has a population of two million Neden olmadı 2 milyonun insan olduğunu veya ne olduğunu ingilizcede belirtmek mi gerekiyor


siar.gungo

ordaki luk ekini of mu veriyo


bilge43

Of ve As farkları nedir?


yasemin964101

"Şehrin sahip olduğu nüfus iki milyondur" nasıl söylenebilir


IhsanBlkba

Bu cümlede halk (people) kelimesi olmazsa; cümlenin manası düşer mi? Yani People bu cümlenin olmazsa olmazı mı?


EmreKan1

Türkçesinde people'lın karşılığı yok!


MCanPak

Neden two millions değil de two million? Çoğul eki alması gerekmiyor mu?


ceyhun83

the city's population is two million.


mehmet135668

The city has two million people da aynı anlamı verir


OsmanKtk

bu nasıl gavat bi soru


Veliz453151

Cümlenin sonundaki "people" sözcüğü gerekli mi? Bence gereksiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.