1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Şehir iki milyonluk bir nüfu…

"Şehir iki milyonluk bir nüfusa sahiptir."

Çeviri:The city has a population of two million people.

February 18, 2014

26 Yorum


Chotanak

the city has two million populations olabilir mi?


Hapzelschnapper

Population = insan sayısı


Efkan75295

People neden kullanılmış


Hapzelschnapper

The city has a population of two million da olur. Population = insan sayısı.


dilsad339948

Ama kabul etmedi


ae4RbK

The city has a population of two million Neden olmadı 2 milyonun insan olduğunu veya ne olduğunu ingilizcede belirtmek mi gerekiyor


Veliz453151

Cümlenin sonundaki "people" sözcüğü gerekli mi? Bence gereksiz.


KandemirEmre

Türkçesinde people'lın karşılığı yok!


AbdullaSumgait

Azeri Türkcesinde camaat, insanlar anlamına gelir


IhsanBlkba

Bu cümlede halk (people) kelimesi olmazsa; cümlenin manası düşer mi? Yani People bu cümlenin olmazsa olmazı mı?


MCanPak

Neden two millions değil de two million? Çoğul eki alması gerekmiyor mu?


siar.gungor

ordaki luk ekini of mu veriyo


tsunamisal2

"of" miktar belirtmelerde de kullanılıyor


bilge43

Of ve As farkları nedir?


Volki979257

Sondaki people fazlalık gibi


osmantk

bu nasıl gavat bi soru


lalelalelale

Cevabınız , Şehir iki milyon insanlık bir nüfusa sahiptir olmuş.People eklenince.


Didem171241

Birebir aynı cevabı vermeme rağmen gitti bir canım


ceyhun83

the city's population is two million.


mehmet135668

The city has two million people da aynı anlamı verir


yasemin964101

"Şehrin sahip olduğu nüfus iki milyondur" nasıl söylenebilir


sertacozmutlu

Sondaki "people" kullanılmazsa nüfusun "insan" nüfusu olduğu anlamı çıkmaz. Cümle havada kalır.


wp.994558550701

Doğru yazdığım halde kabul etmiyor


lk1xTP

2 milyonda neden s takısı almıyor


yusufeyz

BİR CÜMLEDE MİLLİONS YERİNE MİLLİON YAZDIM DİYE YANLIŞKEN BAŞKA BU CÜMLEDE MİLLİONS YAZDIM DİYE YANLIŞ OLUYOR. ŞAKA GİBİ :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.