1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Did you make the food today?"

"Did you make the food today?"

Fordítás:Te csináltad ma az ételt?

February 18, 2014

25 hozzászólás


lastred

"Csináltad ma az ételt?" ugyan ki mond már ilyet? :)


zng66

pl. aki főzésnek nem nagyon nevezheti amit a felesége csinál :)))


LszlNagy3

Javították "Te csináltad ma az ételt?"-re.


GalvanTivadar

Hát nem anyanyelvi lektorok csinálták a fordításokat? :-OOO


Tarnai

Többen lehetnek, többféle szemlélettel. És nem lehet egyszerű eldönteni a nyelvtani szerkezethez, vagy a mondat értelméhez ragaszkodjanak jobban.


malackutya

Tedd ele a: Te szocskat.


Lidless

A válaszban elírás van. "Ma késztetted az ételt?" Az "í" kimaradt.


puskaskati

És azt hogy mondják angolul, hogy " Készítettél ételt ma?"


Tarnai

Did you make food today? (szerinted jó lenne?)


sz.oli72

A "csináltál ma ennivalót?" fordítás az nem jó??


nyusziagyar

A határozott névelő "the" miatt nem fogadják el, gondolom.


KissHajnalka

Én azt írtam, hogy " Ma megcsináltad az ételt ?" ezt is elfogadta, de honnan lehet tudni azt, hogy mi a szavak helyes sorrendje, mert mindkét mondatnak más az értelme ?


kardos.laj

Csináltad az ételt ma? Komolyan ez egy értelmes mondat lenne?


szama2

Készítettél ételt ma?


mylan26

Az a baj, hogy előtte négy feladattal volt a behelyettesítős rész és ott nem volt kitéve a the névelő. Most ugyanúgy leírtam, ahogy az akkori feladatban szerepelt és nem fogadta el, mert nem tettem bele a the névelőt.


Cseresznyeskert

ma te készítetted el az ételt ,.. miért nem jó?


danubajusz

Ma te csináltad a kaját? Méh jó hogy ugyanazt jelenti :) Már meg se lepődöm.


malackutya

Keszitettel ma etelt? Jelentem.


malackutya

Dehogyis! NEM JO. Ott a nevelo. /Miert nem szerkesztheto mobilrol a hozzaszolas???


MartonGeza

A program azt írta helyes megoldásnak, hogy: "Ön készítette az ételt ma?" Mi az, hogy "Ön"? No comment...


GalvanTivadar

Ez, mondjuk, nagy előnye, hogy ismeretlen magyar szavakat is lehet tanulni.


jony007

"csináltál ételt ma?" szerintem jó válasz kellene legyen. Nem ?


GalvanTivadar

Nem.
Hiányzik belőle a határozott névelő.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.