1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The bus leaves every fifteen…

"The bus leaves every fifteen minutes."

Fordítás:A busz tizenöt percenként indul.

February 18, 2014

17 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Harga

Vajon mit jelent: Negyedóránként indul. Vagy: Minden óra tizenöt perckor indul, azaz óránként egy.

February 18, 2014

glaszanita

A 2. abszolút nem jó. Ha negyedkor indulna akkor "at"---az every fifteen az a minden tizenöt percben vagy tizenöt percenként

December 8, 2014

keep2000

Előbbi

February 23, 2014

hannam1098

azt nem tudtam, hogy a 15 (számmal leírva) nem egyenlő a tizenöttel...igaz, ma még nem olvastam újságot...

April 13, 2015

BFodette

az "autobusz" miért nem jó?

March 6, 2014

csodapokmona

Nem akarok kotozkodni, de magyarul nem monjuk ki a mindent (minden tizenot percenkent), hiszen a tizenot percenkent mar alapbol azt jelenti hogy minden tizenot percben.

April 22, 2014

glaszanita

Minden tizenöt percben indul, az a válasz van itt vagy a tizenöt percenként. Olyan nincs, hogy minden tizenöt percenként, az valóban nem lenne értelmes.

December 8, 2014

miklos44

Hát azért a "bus", nemcsak "busz"-t, hanem "autóbusz"-t is jelent. Be kellene venni a helyes fordítások közé.

April 28, 2014

RobertGodo76

Autóbusz - Coach

June 23, 2015

xysari5

Coach-ez edzőt jelent.

August 21, 2015

Lorelai901213

Nem csak edzőt jelent...

October 17, 2015

RitaSipeki

bár nekem elfogadta amit írtam, de hmm járművek indulására nem inkább a depart?

March 18, 2014

.Ladybird.

Arra figyeljetek oda, hogy ,,Tizenöt percenként indul A busz".. a nélkül nem fogadja el..

December 16, 2014

MartonGeza

Szanto1 javaslata - ha eltekintünk a nyelvtani hibáktól - azt jelentené, hogy percenként 15-ször indul busz. Vagyis két indulás között 4 másodperc marad az utasok le- és fölszállására. Ennyire azért ne siessünk!

August 24, 2015

MartonGeza

Az első "helyes" megoldást sürgősen el kellene felejteni és a helyébe az én megoldásomat tenni: "A busz minden negyedórában indul"

April 9, 2015

Szanto1

Ez vajon helyes lenne? "The bus leaves fifteen per minutes."

August 23, 2015

NemesLili

"A busz minden tizenötpercenként megy" Miért nem jó?

September 3, 2015
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.