A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The bus leaves every fifteen minutes."

Fordítás:A busz tizenöt percenként indul.

4 éve

17 hozzászólás


Harga
Harga

Vajon mit jelent: Negyedóránként indul. Vagy: Minden óra tizenöt perckor indul, azaz óránként egy.

4 éve

glaszanita

A 2. abszolút nem jó. Ha negyedkor indulna akkor "at"---az every fifteen az a minden tizenöt percben vagy tizenöt percenként

3 éve

keep2000

Előbbi

4 éve

hannam1098

azt nem tudtam, hogy a 15 (számmal leírva) nem egyenlő a tizenöttel...igaz, ma még nem olvastam újságot...

3 éve

BFodette

az "autobusz" miért nem jó?

4 éve

csodapokmona

Nem akarok kotozkodni, de magyarul nem monjuk ki a mindent (minden tizenot percenkent), hiszen a tizenot percenkent mar alapbol azt jelenti hogy minden tizenot percben.

4 éve

glaszanita

Minden tizenöt percben indul, az a válasz van itt vagy a tizenöt percenként. Olyan nincs, hogy minden tizenöt percenként, az valóban nem lenne értelmes.

3 éve

miklos44

Hát azért a "bus", nemcsak "busz"-t, hanem "autóbusz"-t is jelent. Be kellene venni a helyes fordítások közé.

4 éve

RobertGodo76

Autóbusz - Coach

3 éve

xysari5

Coach-ez edzőt jelent.

3 éve

Lorelai901213

Nem csak edzőt jelent...

2 éve

RitaSipeki

bár nekem elfogadta amit írtam, de hmm járművek indulására nem inkább a depart?

4 éve

.Ladybird.

Arra figyeljetek oda, hogy ,,Tizenöt percenként indul A busz".. a nélkül nem fogadja el..

3 éve

MartonGeza

Szanto1 javaslata - ha eltekintünk a nyelvtani hibáktól - azt jelentené, hogy percenként 15-ször indul busz. Vagyis két indulás között 4 másodperc marad az utasok le- és fölszállására. Ennyire azért ne siessünk!

3 éve

MartonGeza

Az első "helyes" megoldást sürgősen el kellene felejteni és a helyébe az én megoldásomat tenni: "A busz minden negyedórában indul"

3 éve

Szanto1
Szanto1

Ez vajon helyes lenne? "The bus leaves fifteen per minutes."

3 éve

NemesLili

"A busz minden tizenötpercenként megy" Miért nem jó?

3 éve