1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I need toothpaste."

"I need toothpaste."

Fordítás:Fogkrémre van szükségem.

February 18, 2014

14 hozzászólás


evairenpinter

... mert a fogkrém itt "megszámlálhatatlan", általános jelentésben leledzik - szerintem, ezért nem kell semmilyen névelő. Vagy a "need" ige okozza?


Adam1978

Igen, pont erről van szó, ezért nem állhat előtte a névelő. (Kivéve ha típusról, fajtáról beszélünk, pl. „a fluoridos fogkrémek”, ilyenkor számszerű: a névelőt kaphat és többes számba tehető. Egyébként így viselkedik több étel neve is, pl. cheese, wine, soup vagy maga a food is.)


GzaSzab

Itt miért nem kell kitenni az "a" névelőt?


Petpali

hát én mindennek értettem de fogkrémnek pont nem..elég rossz a kiejtés!


vasvariistvan

Szerintem a TOOTH H-ját és a PASTE P-jét /ravaszul/ összevonta F -betüvé.


marcimacska

a fogpaszta miért nem jó..????


Medwekoma

mert a pasztát a cipöre kenik :) pasta pasta biztosan keveri a tésztával:) nekem a szükségem helyett a kell-t nem fogadta el :(


1168576425

Nekem fogkrèm kell


JanosGrenc

mikor cserélik le ezt a torz kiejtésű,férfi gépi hangot?


AnyuUgyes

Megakadt valami.Nem fogadja el,a kiejtésemet,de nem enged tovább.Ötvenedszer is azon rugódzik,hogy jól ejtsem ki.Nem ad másik mondatot,csak ezt ismételteti .Bejelentettem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.