Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I eat salt."

Çeviri:Ben tuz yerim.

4 yıl önce

90 Yorum


sessizgemi817

lütfen saygılı olun verilen emeğe ........yanlışlarınızı düzeltmek yerine yanlışlarınızı savunuyorsunuz.....milyonlarca kez teşekkürler hazırlayanlara.....

3 yıl önce

mertkoca9

Katılıyorum

11 ay önce

eminesedatopal05

Biraz saçma ama olsun

2 yıl önce

ahmet728191
10 ay önce

eda12345678900

saçmada olsa oğretmek amaçlı olduğu için problem yok

3 yıl önce

nasibim948

Dahi anlamındaki -da eki ayrı yazılır. "Saçma da" olması gerekir. Lütfen önce kendi dilimizi doğru şekilde kullanalım.

1 ay önce

glserenkay2

Yani

2 yıl önce

CTongucoglu

"Tuz yenir mi yeaa" demeyi bırakın öğrenmeye bakın.

3 yıl önce

CTongucoglu

Burda ki amaç cümleleri akla yazmak.

3 yıl önce

nasibim948

-de durum ekinden sonra gelen "ki"ler bitişik yazılır. "Buradaki" şeklinde yazmalısınız.

1 ay önce

Zembereck

tuz yenir mi la

3 yıl önce

bgbgbggy

e yaanii :))

3 yıl önce

DahiDuygu

panpa yemeğe katmıyo mu heea?

1 yıl önce

glserenkay2

Aynen yaaaa

2 yıl önce

Gke153690

Bence sacma deyil cunku ogretmek amacli diyo yani isteyin tuz yer istemeyen buna diyecek bir sey yok

3 yıl önce

LatifeKeskin

İşin aslı tuz yemeyi mantıklı bulmadığımdan ve tele tercüman çorba der gibi konuştuğundan (-) aldım. Saymıyorum.

4 yıl önce

frentzenn

Sıkıntı yok

3 yıl önce

BekirX

güzelmiş arada gülüyoruz :)

3 yıl önce

SonerAydog

Burda mantik aramican demekki :))

3 yıl önce

mustafa402563

Bazen ceviride sacmaliklar olabiliyor en azindan googledan daha iyi :D

3 yıl önce

kristalper2

Bu dualingonun acayip acayip huylari var

2 yıl önce

ilifili

Tuz yenirmi ? -

3 yıl önce

ahmetaga3

Kör olursun yeme

3 yıl önce

ZehraBilgi3

tuz ne laaan

3 yıl önce

selcukakcin

i eat salt because i am a goat

2 yıl önce

ayha4

Aranizdaa tuz sevmeyen ve bu citirtiyi bilmeyen varmii

2 yıl önce

ingilizceh5
9 ay önce

melekktnc53

Amaç Tuzu yiyip yememek değil ÖĞRENMEK

1 yıl önce

kurt_03

Mantıksız bir cümle tuzlu yemek severim olsa bilirdi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

mantiksiz degil, salt ve salty farkli seyler

4 yıl önce

SlaTatlyay

Acsaniz biraz anlamlarini salty ne

2 yıl önce

NineTheme

Tuz yenmez tadilir dogru ;) ama burada ders veriliyor gecek anlamda fiil olarak yeniyor

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Tuz hiç yenir mi?

3 yıl önce

Gkhan255724

Ben tuzu içiyorum. Biliyor muydun

3 yıl önce

Sevim1905

Bne de tuzlu su ama yarama basinca cok fena oluyo

2 yıl önce

YTCANTAN

Siktir gider sen yerim

2 yıl önce

zgrlkGemis

Yiğit veledi lütfen küfür etmeyiniz

1 yıl önce

dilNazlzto

Tuzu ben yememki tovbe tovbe

2 yıl önce

Elif786930

Mantık off

3 yıl önce

ceydaozkaya

gagaha

3 yıl önce

Tayfun682829

Arkadaşlar burda birebir cevirme yapıldığı için böyle bir anlam var normalde "ben tuz kullanırım" doğrusu

4 ay önce

MuratT1

Ben tuz yerim çok saçma,Ben tuzlu yerim olmalıydı.

3 yıl önce

EylemAslan1

Ben tuz yerim demek yerine ben tuzlu yerim desek olmaz mi ?

3 yıl önce

Smbols

Bencede Saçma -,-

3 yıl önce

sawashian
sawashian

Bizim burada tuzu kurbanlık inekler yer :D

3 yıl önce

selenambenim

hangi akıllı tuz yer ya ben yemem açıkçası tamam limon severim ama tuz ne??

2 yıl önce

melis723997

Kaplumbağanın pirinç yemesine değil de buna mı takıldınız djdbnd

2 yıl önce

NisanKekll

Kes sesini o zaman yorum yazmasaydınız

1 yıl önce

simay2007

tuz yenir mi demeyin. hastalar tuzsuz yemek mi olurmuş diye yakınıyor, keçiler tuz taşı yalayıp duruyor!

1 yıl önce

ElaineSpencer

neden ''ben'' gerekli

1 yıl önce

MuratAladag

Bu ingilizler tuz yemeye ne kadar meraklı ya :) :)

1 yıl önce

flegmatik1

Turkler kadar geveze bir millet yok. Surada yardim bekleyen o kadar insan varken gereksizce yazilmis 50 cevap var. Gecen sene bu programda bu kadar gereksiz cevap yoktu.

1 yıl önce

a8609

Yenirmi tuz be

1 yıl önce

arifsirin

ya s takısını neye göre koyuyoruz biri açıklayabilir mi

1 yıl önce

ayse895926

Kesinlikle ogrenmek cok daha onemli kucuk seylere taklmayalim

1 yıl önce

KaanAvdan

yanlış bi çeviri olduğunu düşünmekteyim.

10 ay önce

ugur347739

Tuz yalamayı bende çok severim şşşp

3 ay önce

Yukichan666306

ben yağı içerim cümlesinden daha saçma değil :D

2 ay önce

winxperror

neden ''sault'' diye okuyor ? ''solt'' diye okunmaz mı ?

4 yıl önce

yunuse15

Evet manyağım çünkü ben :D

3 yıl önce

yesilbezelye

Cümle saçma olmuş :)

3 yıl önce

alptugkaya34

ben tuz yerim nedir amk

3 yıl önce

okantankisi

Tuz yemek ne arkadas biraz mantikli yapin sunlari

2 yıl önce

HesenAliyeff

Bu derste tam 5 kere "ben tuz yerim" kelimesi çıktı karşıma. Ulan böyle şey mi var ?

2 yıl önce

nsnaltun

dünyada büssürü kişi tuz yiyordur ama yinede saçma bir cümle

2 yıl önce

nsnaltun

tuz yemek mantıksız dünyada yiyen kişiler olabilir ama yinede mantıksız bir cümle

2 yıl önce

Elif951877

Tamam saygımız var ama ben niye tuz yiyim?!?

2 yıl önce

Reyhanberk1

Kjgdbxgbhnh

2 yıl önce

wolfie462869

Çünkü manyaksin?!?!

1 yıl önce

ceydanaz2

:)

4 ay önce

Rumeysaime2

Arkadaşlar beni takip edebilirsiniz

1 yıl önce

zkan456814

Konusuyom anlamıyo :(

1 yıl önce

NedzhatinS

Tuz nasil yiycen amina kodumun tuz Yenmez ki yemeklere Kullanilir +1 :DDADS@rioqwtqtWERQY@QEy

1 yıl önce

FurkanErta2

Rejim yaptiranlara tepki olarak yapılmış bir çalışma

1 yıl önce

DahiDuygu

ben niye tuz yiyorumki a kü safgasdg

1 yıl önce

ipek20071

aslinda sacma ama belki hazirlayan adam sikilmistir boyle bir sey yazmistir sikintidan :D

1 yıl önce

BETL131535

Ya benimki ses kaydi yapmiyo.bi yardımcı olur musunuz? LÜTFEN

1 yıl önce

BETL131535

Ya benim ki ses kaydi yapmiyo.bi yardımcı olur musunuz?

1 yıl önce

beytullah130126

böyle bir cümle kullanmayacağım için sıkıntı yok

1 yıl önce

ahmet728191

Koooo

10 ay önce

mutlu121562

Cvcxhl nd

8 ay önce

ceydanaz2

Ay karınım acıktı biraz tuz yiyim. :D

4 ay önce

EmrahTemiz2

sacmaaa

3 yıl önce

saherselo

Saçma

3 yıl önce

arhan2015

yenmez kaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn düşünsene la

3 yıl önce

Reyhanberk1

Öskrjchajfdbvcvjgjjjjfugaetıövvn

2 yıl önce

aozg_

afiyet olsun

2 yıl önce

KomutanLOGAR69

Bi' bitmedin be bahattin dayı

2 yıl önce

bilgezbay

I değilde ı yazdığım için yanlış mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ingilizcede küçük ı diye bir harf yok. küçük olan i, büyük olan I

4 yıl önce