"Ieatsalt."

Çeviri:Ben tuz yerim.

4 yıl önce

60 Yorum


sessizgemi817

lütfen saygılı olun verilen emeğe ........yanlışlarınızı düzeltmek yerine yanlışlarınızı savunuyorsunuz.....milyonlarca kez teşekkürler hazırlayanlara.....

4 yıl önce

mertkoca9

Katılıyorum

1 yıl önce

eminesedatopal05

Biraz saçma ama olsun

2 yıl önce

CTongucoglu

"Tuz yenir mi yeaa" demeyi bırakın öğrenmeye bakın.

3 yıl önce

eda12345678900

saçmada olsa oğretmek amaçlı olduğu için problem yok

3 yıl önce

nasibim948

Dahi anlamındaki -da eki ayrı yazılır. "Saçma da" olması gerekir. Lütfen önce kendi dilimizi doğru şekilde kullanalım.

5 ay önce

CTongucoglu

Burda ki amaç cümleleri akla yazmak.

3 yıl önce

Zembereck

tuz yenir mi la

3 yıl önce

Gke153690

Bence sacma deyil cunku ogretmek amacli diyo yani isteyin tuz yer istemeyen buna diyecek bir sey yok

3 yıl önce

kristalper2

Bu dualingonun acayip acayip huylari var

3 yıl önce

LatifeKeskin

İşin aslı tuz yemeyi mantıklı bulmadığımdan ve tele tercüman çorba der gibi konuştuğundan (-) aldım. Saymıyorum.

4 yıl önce

frentzenn

Sıkıntı yok

4 yıl önce

ilifili

Tuz yenirmi ? -

3 yıl önce

noana_

Soru eki bitişik yazılır mı peki? :))

3 ay önce

BekirX

güzelmiş arada gülüyoruz :)

3 yıl önce

SonerAydog

Burda mantik aramican demekki :))

3 yıl önce

ahmetaga3

Kör olursun yeme

3 yıl önce

noana_

Tm

3 ay önce

mustafa402563

Bazen ceviride sacmaliklar olabiliyor en azindan googledan daha iyi :D

3 yıl önce

ZehraBilgi3

tuz ne laaan

3 yıl önce

selcukakcin

i eat salt because i am a goat

3 yıl önce

ayha4

Aranizdaa tuz sevmeyen ve bu citirtiyi bilmeyen varmii

3 yıl önce

melekktnc53

Amaç Tuzu yiyip yememek değil ÖĞRENMEK

2 yıl önce

kurt_03

Mantıksız bir cümle tuzlu yemek severim olsa bilirdi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

mantiksiz degil, salt ve salty farkli seyler

4 yıl önce

SlaTatlyay

Acsaniz biraz anlamlarini salty ne

3 yıl önce

NineTheme

Tuz yenmez tadilir dogru ;) ama burada ders veriliyor gecek anlamda fiil olarak yeniyor

4 yıl önce

dilNazlzto

Tuzu ben yememki tovbe tovbe

3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Tuz hiç yenir mi?

4 yıl önce

Gkhan255724

Ben tuzu içiyorum. Biliyor muydun

3 yıl önce

Elif786930

Mantık off

3 yıl önce

ceydaozkaya

gagaha

3 yıl önce

Tayfun682829

Arkadaşlar burda birebir cevirme yapıldığı için böyle bir anlam var normalde "ben tuz kullanırım" doğrusu

8 ay önce

MuratT1

Ben tuz yerim çok saçma,Ben tuzlu yerim olmalıydı.

4 yıl önce

noana_

Salt ve salty farklı kelime yalnız. Amaç tuz kelimesini basit bir cümlede kullanmak.

3 ay önce

EylemAslan1

Ben tuz yerim demek yerine ben tuzlu yerim desek olmaz mi ?

3 yıl önce

Smbols

Bencede Saçma -,-

3 yıl önce

noana_

Bence de* :)

3 ay önce

sawashian
sawashian

Bizim burada tuzu kurbanlık inekler yer :D

3 yıl önce

selenambenim

hangi akıllı tuz yer ya ben yemem açıkçası tamam limon severim ama tuz ne??

3 yıl önce

melis723997

Kaplumbağanın pirinç yemesine değil de buna mı takıldınız djdbnd

2 yıl önce

NisanKekll

Kes sesini o zaman yorum yazmasaydınız

2 yıl önce

simay2007

tuz yenir mi demeyin. hastalar tuzsuz yemek mi olurmuş diye yakınıyor, keçiler tuz taşı yalayıp duruyor!

2 yıl önce

ElaineSpencer

neden ''ben'' gerekli

2 yıl önce

MuratAladag

Bu ingilizler tuz yemeye ne kadar meraklı ya :) :)

2 yıl önce

flegmatik1

Turkler kadar geveze bir millet yok. Surada yardim bekleyen o kadar insan varken gereksizce yazilmis 50 cevap var. Gecen sene bu programda bu kadar gereksiz cevap yoktu.

2 yıl önce

a8609

Yenirmi tuz be

2 yıl önce

noana_

Yenir mi* :)

3 ay önce

arifsirin

ya s takısını neye göre koyuyoruz biri açıklayabilir mi

2 yıl önce

noana_

S takısı geniş zaman kullanıldığında ve he/she/it öznelerinden sonra fiile eklenerek kullanılır diye biliyorum ben. Geniş zaman konusunu araştırırsanız daha kapsamlı ve daha sağlıklı bilgiler edineceksinizdir.

3 ay önce

ayse895926

Kesinlikle ogrenmek cok daha onemli kucuk seylere taklmayalim

1 yıl önce

KaanAvdan

yanlış bi çeviri olduğunu düşünmekteyim.

1 yıl önce

ceydanaz2

Ay karınım acıktı biraz tuz yiyim. :D

8 ay önce

ugur347739

Tuz yalamayı bende çok severim şşşp

7 ay önce

Yukichan666306

ben yağı içerim cümlesinden daha saçma değil :D

6 ay önce

BrtTnrvn38

ben yanlışlıkla ,benn, yazmışım doğru demiyo

3 ay önce

Asude20.01

Aslında tuz yenir hatta doktorlar bile yemeğe tuzla baslayıp tuzla bitirin sağlığınız için daha iyidir diyorlar ama onlardan önce hazreti Muhammed (s.a.v.) de aynısını demiştir

3 ay önce

perihan186296

Aynen teşekkürler hazirlayanlara

2 ay önce

Mustafahkn38

Normalde böyle alışkanlıklarım olmasa da öğrenmek için yerim demeyi seçtik :)))

2 ay önce

amylee297827

Hergün 3 öğün tuz yerim

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.