"I eat salt."

Çeviri:Ben tuz yerim.

February 18, 2014

71 Yorum


sessizgemi817

lütfen saygılı olun verilen emeğe ........yanlışlarınızı düzeltmek yerine yanlışlarınızı savunuyorsunuz.....milyonlarca kez teşekkürler hazırlayanlara.....

November 6, 2014

mertkoca9

Katılıyorum

August 28, 2017

eminesedatopal05

Biraz saçma ama olsun

January 22, 2016

Azra157380

Doğru ben tuz yerim yenmez ki

June 21, 2019

CTongucoglu

"Tuz yenir mi yeaa" demeyi bırakın öğrenmeye bakın.

June 16, 2015

onurtutanc

Ayn

July 5, 2019

eda12345678900

saçmada olsa oğretmek amaçlı olduğu için problem yok

February 6, 2015

SeroSero6

Haklısın öğrenme amaçlı yapılmış bir uygulama ne dedine değil öğrenmeye bakıcaksın

August 6, 2019

CTongucoglu

Burda ki amaç cümleleri akla yazmak.

June 16, 2015

Zembereck

tuz yenir mi la

February 16, 2015

Gke153690

Bence sacma deyil cunku ogretmek amacli diyo yani isteyin tuz yer istemeyen buna diyecek bir sey yok

August 12, 2015

kristalper2

Bu dualingonun acayip acayip huylari var

September 12, 2015

BekirX

güzelmiş arada gülüyoruz :)

March 28, 2015

SonerAydog

Burda mantik aramican demekki :))

June 2, 2015

mustafa402563

Bazen ceviride sacmaliklar olabiliyor en azindan googledan daha iyi :D

July 22, 2015

LatifeKeskin

İşin aslı tuz yemeyi mantıklı bulmadığımdan ve tele tercüman çorba der gibi konuştuğundan (-) aldım. Saymıyorum.

July 17, 2014

ahmetaga3

Kör olursun yeme

July 16, 2015

noana_

Tm

September 2, 2018

ZehraBilgi3

tuz ne laaan

July 29, 2015

selcukakcin

i eat salt because i am a goat

October 19, 2015

ayha4

Aranizdaa tuz sevmeyen ve bu citirtiyi bilmeyen varmii

November 26, 2015

melekktnc53

Amaç Tuzu yiyip yememek değil ÖĞRENMEK

September 29, 2016

kurt_03

Mantıksız bir cümle tuzlu yemek severim olsa bilirdi

February 18, 2014

Selcen_Ozturk

mantiksiz degil, salt ve salty farkli seyler

February 18, 2014

SlaTatlyay

Acsaniz biraz anlamlarini salty ne

October 18, 2015

NineTheme

Tuz yenmez tadilir dogru ;) ama burada ders veriliyor gecek anlamda fiil olarak yeniyor

February 19, 2014

frentzenn

Sıkıntı yok

September 29, 2014

ilifili

Tuz yenirmi ? -

January 4, 2015

noana_

Soru eki bitişik yazılır mı peki? :))

September 2, 2018

Elif786930

Mantık off

July 14, 2015

dilNazlzto

Tuzu ben yememki tovbe tovbe

October 18, 2015

bilgekaganyilmaz

Tuz hiç yenir mi?

September 29, 2014

Gkhan255724

Ben tuzu içiyorum. Biliyor muydun

July 28, 2015

EylemAslan1

Ben tuz yerim demek yerine ben tuzlu yerim desek olmaz mi ?

February 12, 2015

EzgiGl17

Bunun için 'salty' yani 'tuzlu' kelimesi kullanılmalıydı. Malesef 'salt' kelimesi 'tuzlu' anlamını karşılamamakta..

February 1, 2019

ceydaozkaya

gagaha

August 5, 2015

Tayfun682829

Arkadaşlar burda birebir cevirme yapıldığı için böyle bir anlam var normalde "ben tuz kullanırım" doğrusu

April 11, 2018

EzgiGl17

Yorumlarda cidden boş yapmışsınız... Buradaki amaç 'salt' yani 'tuz' kelimesini basit bir cümlede kullanmak. Sizin 'salt' kelimesini öğrenmenize yardımcı olmak. Bu kadar takılmanjz cidden saçmaydı. İyi çalışmalar...

February 1, 2019

EzgiGl17

Takılmanız*

February 1, 2019

Smbols

Bencede Saçma -,-

March 12, 2015

noana_

Bence de* :)

September 2, 2018

melis723997

Kaplumbağanın pirinç yemesine değil de buna mı takıldınız djdbnd

January 27, 2016

simay2007

tuz yenir mi demeyin. hastalar tuzsuz yemek mi olurmuş diye yakınıyor, keçiler tuz taşı yalayıp duruyor!

October 2, 2016

ElaineSpencer

neden ''ben'' gerekli

October 30, 2016

MuratAladag

Bu ingilizler tuz yemeye ne kadar meraklı ya :) :)

November 2, 2016

flegmatik1

Turkler kadar geveze bir millet yok. Surada yardim bekleyen o kadar insan varken gereksizce yazilmis 50 cevap var. Gecen sene bu programda bu kadar gereksiz cevap yoktu.

November 12, 2016

a8609

Yenirmi tuz be

November 27, 2016

noana_

Yenir mi* :)

September 2, 2018

arifsirin

ya s takısını neye göre koyuyoruz biri açıklayabilir mi

December 4, 2016

noana_

S takısı geniş zaman kullanıldığında ve he/she/it öznelerinden sonra fiile eklenerek kullanılır diye biliyorum ben. Geniş zaman konusunu araştırırsanız daha kapsamlı ve daha sağlıklı bilgiler edineceksinizdir.

September 2, 2018

ayse895926

Kesinlikle ogrenmek cok daha onemli kucuk seylere taklmayalim

June 29, 2017

KaanAvdan

yanlış bi çeviri olduğunu düşünmekteyim.

September 22, 2017

ceydanaz2

Ay karınım acıktı biraz tuz yiyim. :D

April 8, 2018

ugur347739

Tuz yalamayı bende çok severim şşşp

May 15, 2018

Yukichan666306

ben yağı içerim cümlesinden daha saçma değil :D

June 3, 2018

BrtTnrvn38

ben yanlışlıkla ,benn, yazmışım doğru demiyo

August 22, 2018

Asude20.01

Aslında tuz yenir hatta doktorlar bile yemeğe tuzla baslayıp tuzla bitirin sağlığınız için daha iyidir diyorlar ama onlardan önce hazreti Muhammed (s.a.v.) de aynısını demiştir

August 27, 2018

perihan186296

Aynen teşekkürler hazirlayanlara

September 23, 2018

Mustafahkn38

Normalde böyle alışkanlıklarım olmasa da öğrenmek için yerim demeyi seçtik :)))

October 8, 2018

amylee297827

Hergün 3 öğün tuz yerim

November 24, 2018

Nergisboz68

Klavye yanlış çevirdi yoksa doğru yapmıştım

January 5, 2019

MelodySwee6

Direk kalıp olarak ezberlemeyelim diye böyle tuhaf cümle koyuyorlar arkadaşlar.

January 24, 2019

halime843618

Arladaşlar biriniz benimle düello yapabilirmi

March 2, 2019

halime843618

Arkadaşlar benim hesabımdaki e-postayı size göstereceğim benimle düello yapın lütfen e posta: halime6116@ hotmail.com

March 2, 2019

kardelen902660

Ben tuz yerim

April 2, 2019

Nisa146972

yazdim ama yazilmadi ya off

May 4, 2019

safakbarlasi

Peki tuzlu yerim nasıl deniliyor

May 17, 2019

MelihSolak2

Atmıyım ben niye tuz yiyeyim :) Bu programı yapanların ellerinden öperim, Allah razı olsun

May 24, 2019

YasinTac

ben tuz yerim yazdım kabul etmedi. Sinir bozucu bir seviye tespit sınavı. Dalga geçer gibi...

May 26, 2019

Abdullahza888088

Bune böyle yaa, diyen Embesillerin profilinden belli ne b.k oldukları. Oyun niyetine Duolingo indirmişler.

July 22, 2019

RickSanche931992

Leyn tuz yenur mi :D

September 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.