1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I eat salt."

"I eat salt."

Çeviri:Ben tuz yerim.

February 18, 2014

173 Yorum


sessizgemi817

lütfen saygılı olun verilen emeğe ........yanlışlarınızı düzeltmek yerine yanlışlarınızı savunuyorsunuz.....milyonlarca kez teşekkürler hazırlayanlara.....


eminesedatopal05

Biraz saçma ama olsun


Azra157380

Doğru ben tuz yerim yenmez ki


Dabadap

Yoo peygamber efendimiz yemekten önce azıcık tuz yermiş midesini rahatlatmak hazırlamak için Ama yinede cümle yanlış duruyor.


Glsm265463

Kesinlikle sana katılıyorum saygılı insanlarla karşılaşmak bile zor


CTongucoglu

"Tuz yenir mi yeaa" demeyi bırakın öğrenmeye bakın.


_.-YesPanda-._

Ben ingilizce öğrenmeyede geldim Eğlenmeyede kabul ediyorum %70 Dalga geçmek ve eğlenmek ;]


eda12345678900

saçmada olsa oğretmek amaçlı olduğu için problem yok


SeroSero6

Haklısın öğrenme amaçlı yapılmış bir uygulama ne dedine değil öğrenmeye bakıcaksın


nasibim948

Dahi anlamındaki -da eki ayrı yazılır. "Saçma da" olması gerekir. Lütfen önce kendi dilimizi doğru şekilde kullanalım.


CTongucoglu

Burda ki amaç cümleleri akla yazmak.


Glsm265463

Haklısın ben burda sohbet etmek için uygulamayı indirmedim


nasibim948

-de durum ekinden sonra gelen "ki"ler bitişik yazılır. "Buradaki" şeklinde yazmalısınız.


Kyremei

ya bi git heryerdesin


BekirX

güzelmiş arada gülüyoruz :)


mustafa402563

Bazen ceviride sacmaliklar olabiliyor en azindan googledan daha iyi :D


kristalper2

Bu dualingonun acayip acayip huylari var


DahiDuygu

panpa yemeğe katmıyo mu heea?


Gke153690

Bence sacma deyil cunku ogretmek amacli diyo yani isteyin tuz yer istemeyen buna diyecek bir sey yok


noana_

Bence saçma değil çünkü öğretmek amaçlı diyor. Yani isteyen tuz yer, istemeyen yemez. Buna diyecek bir şey yok.*


LatifeKeskin

İşin aslı tuz yemeyi mantıklı bulmadığımdan ve tele tercüman çorba der gibi konuştuğundan (-) aldım. Saymıyorum.


SonerAydog

Burda mantik aramican demekki :))


ezgi.gl

Yorumlarda cidden boş yapmışsınız... Buradaki amaç 'salt' yani 'tuz' kelimesini basit bir cümlede kullanmak. Sizin 'salt' kelimesini öğrenmenize yardımcı olmak. Bu kadar takılmanjz cidden saçmaydı. İyi çalışmalar...


_.-YesPanda-._

Boş yapmak bizim işimiz bro


ayha4

Aranizdaa tuz sevmeyen ve bu citirtiyi bilmeyen varmii


melekktnc53

Amaç Tuzu yiyip yememek değil ÖĞRENMEK


selcukakcin

i eat salt because i am a goat


flegmatik1

Turkler kadar geveze bir millet yok. Surada yardim bekleyen o kadar insan varken gereksizce yazilmis 50 cevap var. Gecen sene bu programda bu kadar gereksiz cevap yoktu.


_.-YesPanda-._

Eğlenmek,dalga geçmek suçmu boş yapmak için sohbete giriyorum ben mesela :]


ahmetaga3

Kör olursun yeme


kurt_03

Mantıksız bir cümle tuzlu yemek severim olsa bilirdi


Selcen_Ozturk

mantiksiz degil, salt ve salty farkli seyler


SlaTatlyay

Acsaniz biraz anlamlarini salty ne


NineTheme

Tuz yenmez tadilir dogru ;) ama burada ders veriliyor gecek anlamda fiil olarak yeniyor


Gkhan255724

Ben tuzu içiyorum. Biliyor muydun


Sevim1905

Bne de tuzlu su ama yarama basinca cok fena oluyo


YTCANTAN

❤❤❤❤❤❤ gider sen yerim


zgrlkGemis

Yiğit veledi lütfen küfür etmeyiniz


noana_

Küfürü bile doğru yazamamış ki etmesin.


ilifili

Tuz yenirmi ? -


noana_

Soru eki bitişik yazılır mı peki? :))


EylemAslan1

Ben tuz yerim demek yerine ben tuzlu yerim desek olmaz mi ?


ezgi.gl

Bunun için 'salty' yani 'tuzlu' kelimesi kullanılmalıydı. Malesef 'salt' kelimesi 'tuzlu' anlamını karşılamamakta..


dilNazlzto

Tuzu ben yememki tovbe tovbe


ayse895926

Kesinlikle ogrenmek cok daha onemli kucuk seylere taklmayalim


ceydanaz2

Ay karınım acıktı biraz tuz yiyim. :D


Tayfun682829

Arkadaşlar burda birebir cevirme yapıldığı için böyle bir anlam var normalde "ben tuz kullanırım" doğrusu


Mehs1616

peki nasıl yiyo? avuç avuç mu yemeğe mi katıyo?


Smbols

Bencede Saçma -,-


melis723997

Kaplumbağanın pirinç yemesine değil de buna mı takıldınız djdbnd


simay2007

tuz yenir mi demeyin. hastalar tuzsuz yemek mi olurmuş diye yakınıyor, keçiler tuz taşı yalayıp duruyor!


_.-YesPanda-._

ARKADAŞLAR GERÇEĞİ ÖGRENDIM DEMEKKI DUOLIBGO KECİYMİŞ BU GÜNDE DUO İCİN YAKALIM :[


ElaineSpencer

neden ''ben'' gerekli


arifsirin

ya s takısını neye göre koyuyoruz biri açıklayabilir mi


noana_

S takısı geniş zaman kullanıldığında ve he/she/it öznelerinden sonra fiile eklenerek kullanılır diye biliyorum ben. Geniş zaman konusunu araştırırsanız daha kapsamlı ve daha sağlıklı bilgiler edineceksinizdir.


KaanAvdan

yanlış bi çeviri olduğunu düşünmekteyim.


ugur347739

Tuz yalamayı bende çok severim şşşp


Yukichan666306

ben yağı içerim cümlesinden daha saçma değil :D


BrtTnrvn38

ben yanlışlıkla ,benn, yazmışım doğru demiyo


Asude20.01

Aslında tuz yenir hatta doktorlar bile yemeğe tuzla baslayıp tuzla bitirin sağlığınız için daha iyidir diyorlar ama onlardan önce hazreti Muhammed (s.a.v.) de aynısını demiştir


perihan186296

Aynen teşekkürler hazirlayanlara


Mustafahkn38

Normalde böyle alışkanlıklarım olmasa da öğrenmek için yerim demeyi seçtik :)))


amylee297827

Hergün 3 öğün tuz yerim


Nergisboz68

Klavye yanlış çevirdi yoksa doğru yapmıştım


MelodySwee6

Direk kalıp olarak ezberlemeyelim diye böyle tuhaf cümle koyuyorlar arkadaşlar.


halime843618

Arladaşlar biriniz benimle düello yapabilirmi


halime843618

Arkadaşlar benim hesabımdaki e-postayı size göstereceğim benimle düello yapın lütfen e posta: halime6116@ hotmail.com


Nisa146972

yazdim ama yazilmadi ya off


safakbarlasi

Peki tuzlu yerim nasıl deniliyor


MelihSolak2

Atmıyım ben niye tuz yiyeyim :) Bu programı yapanların ellerinden öperim, Allah razı olsun


YasinTac

ben tuz yerim yazdım kabul etmedi. Sinir bozucu bir seviye tespit sınavı. Dalga geçer gibi...


Abdullahza888088

Bune böyle yaa, diyen Embesillerin profilinden belli ne b.k oldukları. Oyun niyetine Duolingo indirmişler.


keziban866653

Lütfen mantık kullanın


Yavr20

İki Kez Yanlış Yapmama Rağmen Üçüncüde De "I Eat Soup" Duydum.


DenizDn.

Kör olursun, göz tansiyonu yapar


snsr999

Arkadaşlar tuz yemek, domuz eti yemek, şarap ve bira içmek... yani biraz bilinçli değil mi sizce de?


Eyll464596

Siz saçma saçma gülüyorsunuz ama onlar bizim için çabalıyor...

Lütfen saygı gösterin


Feride912640

Nedense ben "soup" olarak duydum


aligozlukcu

Doğru bildim yeyy


aligozlukcu

Dogru bildim yeyyy


zarina388339

Bizde yenilmez ama belki onlar yer sonucda onlar bizim dinden deyil ve dolayisiyla da kulturlari farkli


Nergiz912010

Of ya dogru duyulmuyor ki ben soup duyuyorom


kagitatoly

Yok yani "ben tuz yerim" cümlesinde sıkıntı var ama "fil yeşildir"(galiba böyleydi) cümlesinde yokmu ? Ve tuz yemek için illa keçi olmaya gerek yok tuzu biz yemeklerde kullanıyoruz yani bir mantıktan yeniyor ve peygamber efendimiz Hz Muhammed (sav) yemekten önce midesini hazırlamak için tuz yermiş hatta kreştede yedirirlerdi yemekten önce neyse soruların saçma olup olmadığı konusunda takılmayın lütfen


DrCdw

Teknik olarak her yemeğin içinde tuz var herkes yiyor


Lgn635714

Doğru yoruma ulaşabilmek için, 50 saçma yorumla zaman kaybediyorum.


_.-YesPanda-._

Asla bulamicaksın :] çünkü bende onlardan biriyim


Nehir744689

An itibari ile tuz yenirmi diyen mallara gülüyorum


babapro161329

Acaba tuzluğu ağzımıza mı dikçez?


KEREM502141

Ben küçükken çok yiyordum tuz


nidanur3567

Tuz yemeyen de ne bilim


_.-YesPanda-._

Ben tuz yerim

İmza: Canan karatay

2.İmza: Panda


Musazada

Tuz yenir mi?))))


nisa826965

Ahahahah güldüm


winxperror

neden ''sault'' diye okuyor ? ''solt'' diye okunmaz mı ?


MuratT1

Ben tuz yerim çok saçma,Ben tuzlu yerim olmalıydı.


noana_

Salt ve salty farklı kelime yalnız. Amaç tuz kelimesini basit bir cümlede kullanmak.


nsnaltun

dünyada büssürü kişi tuz yiyordur ama yinede saçma bir cümle


nsnaltun

tuz yemek mantıksız dünyada yiyen kişiler olabilir ama yinede mantıksız bir cümle


ezgi.gl

Burada amaç mantıklı olup olmaması değil, bize 'salt' kelimesini farklı cümlelerde öğretmek. Böylece ezber yapmamış öğrenmiş oluyoruz. İyi çalışmalar..


Mehs1616

iyi de ben tuz severim desek olmaz mıydı?


Mehs1616

mesela "I like salt" olmaz mıydı?


MuratAladag

Bu ingilizler tuz yemeye ne kadar meraklı ya :) :)


Rumeysaime2

Arkadaşlar beni takip edebilirsiniz


zkan456814

Konusuyom anlamıyo :(


FurkanErta2

Rejim yaptiranlara tepki olarak yapılmış bir çalışma


BETL131535

Ya benimki ses kaydi yapmiyo.bi yardımcı olur musunuz? LÜTFEN


BETL131535

Ya benim ki ses kaydi yapmiyo.bi yardımcı olur musunuz?


halilcn1

Tuz yemek mi tekeyemi geldik moruk


jojosiwa540329

Ben tuz yerim gibi bir cümle nedir ?


yunuse15

Evet manyağım çünkü ben :D


yesilbezelye

Cümle saçma olmuş :)


alptugkaya34

ben tuz yerim nedir amk


sawashian

Bizim burada tuzu kurbanlık inekler yer :D


okantankisi

Tuz yemek ne arkadas biraz mantikli yapin sunlari


ezgi.gl

Burada amaç mantıklı olup olmaması değil, bize 'salt' kelimesini farklı cümlelerde öğretmek. Böylece ezber yapmamış öğrenmiş oluyoruz. İyi çalışmalar..


HesenAliyeff

Bu derste tam 5 kere "ben tuz yerim" kelimesi çıktı karşıma. Ulan böyle şey mi var ?


Elif951877

Tamam saygımız var ama ben niye tuz yiyim?!?


wolfie462869

Çünkü manyaksin?!?!


NisanKekll

Kes sesini o zaman yorum yazmasaydınız


DahiDuygu

ben niye tuz yiyorumki a kü safgasdg


ipek20071

aslinda sacma ama belki hazirlayan adam sikilmistir boyle bir sey yazmistir sikintidan :D


NedzhatinS

Tuz nasil yiycen amina kodumun tuz Yenmez ki yemeklere Kullanilir +1 :DDADS@rioqwtqtWERQY@QEy


ezgi.gl

Boş yaptığınız için teşekkürler. Ayrıca burası argo ifadeler kullanabileceğiniz türden bir uygulama değil. İyi çalışmalar...


arhan2015

yenmez kaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn düşünsene la


beytullah130126

böyle bir cümle kullanmayacağım için sıkıntı yok


selenambenim

hangi akıllı tuz yer ya ben yemem açıkçası tamam limon severim ama tuz ne??


KomutanLOGAR69

Bi' bitmedin be bahattin dayı


Reyhanberk1

Öskrjchajfdbvcvjgjjjjfugaetıövvn


noana_

Umarım abartılı bir randomdur :(


bilgezbay

I değilde ı yazdığım için yanlış mı


Selcen_Ozturk

evet ingilizcede küçük ı diye bir harf yok. küçük olan i, büyük olan I

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.