1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Πίνω και τρώω."

"Πίνω και τρώω."

Μετάφραση:I drink and I eat.

November 8, 2016

10 σχόλια


MetaPsoma

Πινω και τρωω. Εγω το μετεφρασα i eat and drink και δεν το παιρνει ως σωστο. Σαν σωστη μεταφραση γραφει Drink and I eat. Πιστευω χρειαζεται διορθωση


Nikos2017

ναι πρέπει να προστεθεί στις σωστές απαντήσεις


oNDj5

Έχεις δίκιο.Και σε 'μένα το κάνει αυτό


YiannisCha1

Γιατί μπερδεψες το drink με το eat στην πρόταση


loulieta2

I drink and i eat


loulieta2

Τελικά πια είναι ή σωστή απάντηση?


mizinamo

Δεν υπάρχει "η" (μόνη) σωστή απάντηση.

Υπάρχουν μερικές απαντήσεις που γίνονται δεκτές, γιατί όλες είναι μεταφράσεις της ελληνικής φράσης.


MGd612

Δεν ειναι σωστη η μεταφραση σας


mizinamo

Γιατί; Ποια λέξη δεν είναι σωστή; Τι θα έπρεπε να είναι;


KathiePole

εγω τρωω και πινω αυτο ειναι το σωστο

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.