"Πίνω και τρώω."

Μετάφραση:I drink and I eat.

November 8, 2016

10 σχόλια


MetaPsoma

Πινω και τρωω. Εγω το μετεφρασα i eat and drink και δεν το παιρνει ως σωστο. Σαν σωστη μεταφραση γραφει Drink and I eat. Πιστευω χρειαζεται διορθωση

November 8, 2016

Nikos2017

ναι πρέπει να προστεθεί στις σωστές απαντήσεις

January 3, 2018

oNDj5

Έχεις δίκιο.Και σε 'μένα το κάνει αυτό

March 26, 2018

YiannisCha1

Γιατί μπερδεψες το drink με το eat στην πρόταση

April 29, 2018

MGd612

Δεν ειναι σωστη η μεταφραση σας

May 12, 2019

mizinamo

Γιατί; Ποια λέξη δεν είναι σωστή; Τι θα έπρεπε να είναι;

May 13, 2019

KathiePole

εγω τρωω και πινω αυτο ειναι το σωστο

June 30, 2019

loulieta2

I drink and i eat

July 28, 2019

loulieta2

Τελικά πια είναι ή σωστή απάντηση?

July 28, 2019

mizinamo

Δεν υπάρχει "η" (μόνη) σωστή απάντηση.

Υπάρχουν μερικές απαντήσεις που γίνονται δεκτές, γιατί όλες είναι μεταφράσεις της ελληνικής φράσης.

July 28, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.