1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men work."

"The men work."

Fordítás:A férfiak dolgoznak.

February 18, 2014

13 hozzászólás

Népszerű témák szerint

enko_01

Szerintem abból is rá lehet jönni,hogy 'work' tbsz-ben van,így egy férfi esetében 'works' lenne

August 1, 2014

Faubl

hogy tudom hallás alapján megkülönböztetni a man-t és a men-t?


tozikek

Nehezen.A men = férfiak a magyarban kevéssé használatos nyílt e-vel kell mondani ez nem e és nem é hanem a kettő közötti hang.A man mint a magyar e.


Mirjam114175

Halasan koszonom a segitseget.


Faubl

Én is köszi!


vendree

man és men megkülönböztetése: az ige utáni "s" hangból, vagyis Egyes szám 3. személy vagy Többes szám 3. személy esetéből. Példa: "The man works" ill. "The men work". Az "e" ugyanúgy hangzik persze... Üdv: VE


nuplanet

mitol fugg hogy emberek vagy ferfiak


cyntikek98

az ember az person (tsz. people) es a ferfi man (tsz. men)


fectroll

Azt vettem észre, hogy a men- nél ez 'N'- t kell megnyomni vagy éppen mondja. Tehát Man = men, Men - menn


ImreMaroti

Hallás után... man , men ... hát én nem érzékelem a különbséget.


Magdi77231

Hol ebben a többesszám?


Magdi77231

Az előzőekben olvastam, köszi, már értem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.