1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Is her plant alive?"

"Is her plant alive?"

Fordítás:Életben van a növénye?

February 18, 2014

6 hozzászólás


szepezsu

van egy elütés a válaszban, Él a bövénye. Mondjuk először azt hittem, hogy tényleg a bölényről van szó, de a klaviatúrán közel van egymáshoz a b és az n :)


tsutsok

Úgy látszik, tele van hibával ez a feladvány, mert nekem azt, hogy "A növénye él" nem fogadta el, mert szerinte a helyes az lenne, hogy "Az növénye él".


1canka

Azért 'növénye', mert 'her plant' van a mondatban.


hb433

nem is a novenyet kifogasolta, hanem a nevelot: aZ novenye


Szabarine

Élő a növénye? elfogadta végül is vannak művirágok műfenyőstb


Panni729515

" van élő növénye ? " miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.