A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Is her plant alive?"

Fordítás:Életben van a növénye?

4 éve

4 hozzászólás


szepezsu

van egy elütés a válaszban, Él a bövénye. Mondjuk először azt hittem, hogy tényleg a bölényről van szó, de a klaviatúrán közel van egymáshoz a b és az n :)

4 éve

tsutsok

Úgy látszik, tele van hibával ez a feladvány, mert nekem azt, hogy "A növénye él" nem fogadta el, mert szerinte a helyes az lenne, hogy "Az növénye él".

4 éve

1canka

Azért 'növénye', mert 'her plant' van a mondatban.

4 éve

hb433
hb433

nem is a novenyet kifogasolta, hanem a nevelot: aZ novenye

3 éve