1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim beyaz çarşafımız var m…

"Bizim beyaz çarşafımız var mı?"

Çeviri:Do we have white bedsheets?

February 18, 2014

17 Yorum


isyavuz

"bedsheet." olmali değil mi

February 18, 2014

wrdemir

ingilizcede genel ifadelerde nesne çoğul kullanılır diye bi hikaye var örneğil the elephant eats apples Türkçe; filler elmalar yer oluyor ama ingilizcede böyle söylemek gerekir miş Tartışma kısmına bakarsan bu tür bilgiler var

September 2, 2015

smanovic

Evet bencede soruda yanlislik olabilir

March 13, 2014

Selcen_Ozturk

hayir, yine tekillik/cogulluk direk cevrilmemesi. ingilizcede cogulla sorulur (ya da en azindan a bedsheet gerekir

March 13, 2014

89adiguz

Is there bir yerde bir şeyin olması anlamında var mı? demek do you have ise sahip olmak anlamında var mı? demek. Evet any.... den sonra bahsedilen nesnede herzaman çoul olmaz Is there any question about that? --> Bu konuda herhangi bir soru var mı?

July 23, 2014

Nilgunkarakoc

İs there ...varmı anlamına gelmiyor mu?

July 22, 2014

altunufuk

İngilizce de 'i' harfinin büyüğü büyük 'I'dır, 'İ' değil. Bu sebep olabilir.

July 31, 2014

ozgur1010

neden sheet kelimesini kabul etmedi peki

September 2, 2014

yasinsolakoglu

Çarşaflar demiyor ama cevapta çoğul istiyor

November 6, 2014

BeyzaCeyla

İngilizcede sorular genelde çoğul sorulur

February 8, 2016

YUNUSEMREe191414

Yaa neden is there are there diye soramıyoruz

August 20, 2015

BeyzaCeyla

"Var mı" diye sormamız gerektiği için "have/has" kullanılıyor.

February 8, 2016

mujganbuyuk

bedsheet olmalı

February 23, 2016

SANANE682885

Have we olmaz mı

July 29, 2018

alsusa

"Do we have any white sheet?" doğru değil mi?

June 19, 2014

Selcen_Ozturk

any'den sonra çoğul kullanılır

July 22, 2014

altunufuk

Böyle bir kural olduğunu zannetmiyorum. "Any citizen over 18 can vote." cümlesinin yanlış olduğunu mu iddia ediyorsunuz?

July 31, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.