Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim beyaz çarşafımız var mı?"

Çeviri:Do we have white bedsheets?

4 yıl önce

13 Yorum


isyavuz

"bedsheet." olmali değil mi

4 yıl önce

smanovic

Evet bencede soruda yanlislik olabilir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir, yine tekillik/cogulluk direk cevrilmemesi. ingilizcede cogulla sorulur (ya da en azindan a bedsheet gerekir

4 yıl önce

wrdemir

ingilizcede genel ifadelerde nesne çoğul kullanılır diye bi hikaye var örneğil the elephant eats apples Türkçe; filler elmalar yer oluyor ama ingilizcede böyle söylemek gerekir miş Tartışma kısmına bakarsan bu tür bilgiler var

3 yıl önce

89adiguz

Is there bir yerde bir şeyin olması anlamında var mı? demek do you have ise sahip olmak anlamında var mı? demek. Evet any.... den sonra bahsedilen nesnede herzaman çoul olmaz Is there any question about that? --> Bu konuda herhangi bir soru var mı?

4 yıl önce

Nilgunkarakoc

İs there ...varmı anlamına gelmiyor mu?

4 yıl önce

ozgur1010

neden sheet kelimesini kabul etmedi peki

4 yıl önce

yasinsolakoglu

Çarşaflar demiyor ama cevapta çoğul istiyor

3 yıl önce

BeyzaCeyla

İngilizcede sorular genelde çoğul sorulur

2 yıl önce

YUNUSEMREe191414

Yaa neden is there are there diye soramıyoruz

3 yıl önce

BeyzaCeyla

"Var mı" diye sormamız gerektiği için "have/has" kullanılıyor.

2 yıl önce

mujganbuyuk

bedsheet olmalı

2 yıl önce

SANANE682885

Have we olmaz mı

2 ay önce