Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The artists work in the morning."

Çeviri:Sanatçılar sabah çalışırlar.

4 yıl önce

5 Yorum


efeeeeee

artistler sabah çalışır olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede sinema sanatçılarına artist diyoruz, İngilizcede ise daha genel sanatçı anlamında, özellikle de ressam heykeltraş gibi insanlar için kullanılır. artisti artist diye çevirmek çok doğru değil yani

4 yıl önce

efeeeeee

Anladım teşekkür ederim.

4 yıl önce

hakanihat

Gunduzleyin gunduzleri yerine olmaz mi

3 yıl önce

Prometheuskufu

Artist türkçeleşmiş bir kelime aslında

2 yıl önce