1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The director has developed a…

"The director has developed a few ideas."

Çeviri:Yönetmen bir kaç fikir geliştirdi.

February 18, 2014

9 Yorum


thecaptain7

birkaç olarak yazdığımda ayrı olmalıydı diye uyarı geliyor; fakat birkaç birleşik yazılır.


Servirevan

Doğru yazımı "birkaç" ayrıca "afferin" yazılmaz doğrusu "aferin" teşekkürler emekleriniz için.


ttopaloglu52

Şimdi bu tip cümlelerin tercümelerinde(present perfect tense) eylem bitmiş mi yoksa bir devamlılık gösteriyor mu?Yani (yönetmen, bir kaç fikir geliştirdi) mi demek yoksa (Yönetmen, bir kaç fikir geliştirmekte) mi daha doğru. Birincisinde eylem bitmiş,ikincisinde eylemde devamlılık var.Doğrusu kafam karıştı.


hobim

Cümlede yönetmen bir kaç fikir geliştirdi ( ama yeni fikirler geliştirebilir - devam ediyor- present perfect tense )


menekshe

Burda eylem bitmis, çunku gelistirdigi fikirler tamamen. Tabi baska fikirler gelestirebilir gelecekte, o ayrica. Ama eylem ne zaman olurmuştu belli olmadigi yuzunden, present perfect olmali


mskaymas

directore yöneticide denir


berkepasha

yönetmen birkaç fikir üretti doğru kabul edilmelidir sanırım? hatam varsa söyleyin.


Selcen_Ozturk

üretmek ve gelistirmek ayni sey degil


ibrahim65037

Yönetici kabul edilmeliydi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.