1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Her cat eats."

"Her cat eats."

Fordítás:A macskája eszik.

February 18, 2014

11 hozzászólás


asusasus

Ha a macskat magyarul kimondod..Te ugy mondod ki cica??? :-) Szerintem úgy mondod:"macska "M A C S K A ! Igy is irod le! A cicat meg úgy mondjuk : "cica" irod is : C I C A ! Ha megfigyeled itt még magyarul is làtszik hogy ez ket kulönböző szó ezért azt nem irhatjuk 1 féle kép mert akkor nem lenne két féle! Vàgod?


makkmarce

a hangszövegfelismerő nekem most bármit elfogad :( erre a mondatra direkt mondtam rosszat és mégis...


Ronike1110

Én meg mindig úgy mondom ahogy kell... és mégse fogadja el...


Dantepower

Eszméletlen nagy megerőltetés leírni normálisan, hogy macska...:D


KozkKristf

Azt irtam hogy az "o macskaja eszik!" miert nem fogatta el??? Mert a ""helyes"" az az volt hogy a macskaja eszik!!


KozkKristf

Valszotok szivesen elfoadom!! Koszi:D


Hitetlen1980

Ha kihagytam a nevelőt az olyan nagy hiba?


tlevi03

Milyen nevelő? :-)


rolika2014

Jol irtam de megis rosznak adja


DvidKolbe

NEm hall engem pedig tökéletes a mikim.... :(


gyuri58045

Haat hihetetlen ..cat az cica..jo idegfeszito neha ez a katlatya angol

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.